• Dtm

Min sambo aldrig längre

Har varit tillsammans med min nuvarande sambo i ett år och varit sambos i 6månader.

Båda två vill även skaffa barn och allt känns jättebra..... Eller?

Sexet har minskat drastiskt dom sista 3 månaderna nu och och har i stort sett uteblivit helt. Jag vill verkligen ha sex med henne som förr och kan och vill utan problem varje dag. Visst mer rimligt kanske 2-4 dagar i veckan är. Men nu är det 1-2 ggr i månaden. Jag känner mig helt tom ! Ingen livsglädje över något amös just nu. Ska det fortsätta så här så vill jag verkligen göra slut och det är innan vi får barn tillsammans.

Alla mina tidigare "riktiga" förhållanden har vi alltid haft riktigt grymt sex i. Jag är så van från hur det har varit i tidigare förhållande så man jämför hela tiden speciellt nu när det är noll sex. Kunde tidigare ha i mina förhållanden allt från ibland 3ggr per dag till som minst 2 ggr i veckan.

Vet att tidigare så har tex mitt sex bara börjat runka av mig och suga av mig. Men inte ens velat ha sex eller så själv utan bara för hon tyckte om att ge mig njutning. Så har mitt nuvarande förhållanden aldrig varit. Liksom om hon aldrig vill ha sex eller är sugen så är jag det ändå varje dag. Varför kan hon inte tex göra nåt för mig då?

Detta låter som jag är bara gnällig kanske, men det värsta av allt är inte att hon inte vill ha sex längre det är att hon använder sina leksaker dildosar istället. Kan tex vara en dag då hon säger att hon har inte lust som alla andra dagar. Nä men då har hon lelt med sina dildosar. Visst kan man få onanera absolut men ska man göra det o sen säga till sin sambo att hon inte har lust !!!

Jag mår sjukt dåligt och vet inte alls vad jag ska göra längre

• Svar på tråden Min sambo aldrig längre
  • Anonym (Hmmm)

Om man har lekt med sexleksaker så är jag helt med på att man inte vill ligga, har man kommit så vill iaf jag inte ligga mer den dagen. 

Istället för att fundera över vad det är som hänt i relationen funderar du på att göra slut. För du inte får ligga. Tycker ni ska göra slut, du verkar vara en väldigt okänslig kille och förmodligen behöver din tjej en riktig man att tända på. Ju mer okänslig du är desto mindre får du ligga. 

• Anonym (Mfmdöd)

Som tjej, en tjej som har mindre lust än min sambo, så blir jag uppriktigt sagt ledsen när jag läser såna här trådar.

Så många killar (och i vissa fall tjejer) som kräver att sin partner ska vara en sexmaskin. Det är ganska naturligt att sexet avtar efter en tid tillsammans.

Ska man behöva bli dumpad för att man inte vill ligga lika mycket som sin kille?

Och har hon inte lust så har hon inte och då vill hon inte suga av dig heller, trots att du är kåt. Ska hon göra det för att behaga dig så kommer lusten försvinna ännu mer.

Visst, kan hålla med om att det är lite små fult att välja leksakerna framför sin partner om man gör det ofta, någon gång ibland är väl okej men inte alltid, så de borde du ta upp med henne om du känner det att det är ett problem.

Har du provat att prata med din tjej och fråga varför hon har mindre lust än förut?

Har hon haft det tufft på jobbet eller privat?

• Anonym (Mfmdöd)

Lika väl som du tycker att hon borde anpassa sig efter dig, så kanske du borde anpassa dig lite efter henne också.

• Mrs Okänd

Ett år i hop och hon föredrar dildosar framför sex? Tror du behöver prata med henne om att du inte accepterar det.

• Dtm

Absolut kan jag förstå att man inte är sugen alltid och att hon inte har lika stort sex behov som mig. Det är helt lugnt. Men har man sex bara 2ggr i månaden så är det väldigt lite kan jag tycka. Men som sagt visst det kan vara så ibland. Det som stör mig är att hon kanske använder sina leksaker 10ggr i månaden istället för att ha lust med mig. Vi har bara varit tillsammans i 1 år och tidigare förhållanden som varit över 5 år har inte varit så här döda.

Jag känner mig utbytt och jag mår riktigt dåligt utöver det. Hur kan hon välja att vara med sina leksaker 7 gånger så ofta som med mig.

För övrigt har vi det jättebra, men tidigare har vi haft mycket sex hon har knappt använt sina leksaker då hon var med mig istället.

• Anonym (Eva)

Tycker en del svar i den här tråden är lite väl klandrande mot ts. Han funderar ju inte på att göra slut för att straffa sin flickvän eller så, utan känner bara att han inte vill leva i en relation nästan helt utan sex.

Det är ju tråkigt, men kan ni inte kompromissa så båda är nöjda eller finna er i det som är måste ni nog gå vidare på varsitt håll. Ser det lite som frågan om att skaffa barn eller ej. En del önskar verkligen barn och andra inte, kan man inte komma till en lösning som båda vill leva med är det ju bättre att göra slut och försöka hitta någon med samma bild av hur man vill leva. Kompromissar man mer än man egentligen vill blir man bara olycklig.

• Mrs Okänd
    Dtm skrev 2016-05-10 08:01:36 följande:
    Absolut kan jag förstå att man inte är sugen alltid och att hon inte har lika stort sex behov som mig. Det är helt lugnt. Men har man sex bara 2ggr i månaden så är det väldigt lite kan jag tycka. Men som sagt visst det kan vara så ibland. Det som stör mig är att hon kanske använder sina leksaker 10ggr i månaden istället för att ha lust med mig. Vi har bara varit tillsammans i 1 år och tidigare förhållanden som varit över 5 år har inte varit så här döda.

Jag känner mig utbytt och jag mår riktigt dåligt utöver det. Hur kan hon välja att vara med sina leksaker 7 gånger så ofta som med mig.

För övrigt har vi det jättebra, men tidigare har vi haft mycket sex hon har knappt använt sina leksaker då hon var med mig istället.
    Jag hade blivit asförbannad om min man valde onani istället för sex. Det borde ju störa henne med att hon gör det? Är hon helt öppen med det?
  • Anonym (Hmmm)

Jag tror att ts tjej inte är nöjd med det sex ts erbjuder och därför väljer dildos. 

• Anders 386

Kan det vara så att hon söker en speciell sorts sex som hon är rädd att föra fram? Verkar lite misstänkt att hon håller på själv men undviker sex med TS? Och att hon dessutom berättar det kan vara så att hon vill öppna sig men inte riktigt vågar?

TS borde försöka "mjölka" henne på om det är nåt speciellt hon vill ha i sexväg.. Det kanske finns ett jättefint sexliv runt hörnet bara ni kommunicerar om det?

Men det kan ju också vara så att det är ett förhållande som inte är nåt att bygga på.  Att bilda familj med ett haltande sexliv är väldigt tveksamt. Tänk några år framåt, är det så här du vill ha förhållandet? Man är ju i ett förhållande för att tillgodose sina mentala och fysiska behov - uppnås inte dom så är förhållandet ganska meningslöst.

• Dtm

Tidigare har hon alltid vart nöjd. Vi har haft mycket o bra sex. Självklart är det inte alls bra nu när det är så sällan som det är nu :/

Svar på tråden Min sambo aldrig längre