Min sambo aldrig längre
Har varit tillsammans med min nuvarande sambo i ett år och varit sambos i 6månader.
Båda två vill även skaffa barn och allt känns jättebra..... Eller?
Sexet har minskat drastiskt dom sista 3 månaderna nu och och har i stort sett uteblivit helt. Jag vill verkligen ha sex med henne som förr och kan och vill utan problem varje dag. Visst mer rimligt kanske 2-4 dagar i veckan är. Men nu är det 1-2 ggr i månaden. Jag känner mig helt tom ! Ingen livsglädje över något amös just nu. Ska det fortsätta så här så vill jag verkligen göra slut och det är innan vi får barn tillsammans.
Alla mina tidigare "riktiga" förhållanden har vi alltid haft riktigt grymt sex i. Jag är så van från hur det har varit i tidigare förhållande så man jämför hela tiden speciellt nu när det är noll sex. Kunde tidigare ha i mina förhållanden allt från ibland 3ggr per dag till som minst 2 ggr i veckan.
Vet att tidigare så har tex mitt sex bara börjat runka av mig och suga av mig. Men inte ens velat ha sex eller så själv utan bara för hon tyckte om att ge mig njutning. Så har mitt nuvarande förhållanden aldrig varit. Liksom om hon aldrig vill ha sex eller är sugen så är jag det ändå varje dag. Varför kan hon inte tex göra nåt för mig då?
Detta låter som jag är bara gnällig kanske, men det värsta av allt är inte att hon inte vill ha sex längre det är att hon använder sina leksaker dildosar istället. Kan tex vara en dag då hon säger att hon har inte lust som alla andra dagar. Nä men då har hon lelt med sina dildosar. Visst kan man få onanera absolut men ska man göra det o sen säga till sin sambo att hon inte har lust !!!
Jag mår sjukt dåligt och vet inte alls vad jag ska göra längre