• Dtm

Min sambo aldrig längre

Har varit tillsammans med min nuvarande sambo i ett år och varit sambos i 6månader.

Båda två vill även skaffa barn och allt känns jättebra..... Eller?

Sexet har minskat drastiskt dom sista 3 månaderna nu och och har i stort sett uteblivit helt. Jag vill verkligen ha sex med henne som förr och kan och vill utan problem varje dag. Visst mer rimligt kanske 2-4 dagar i veckan är. Men nu är det 1-2 ggr i månaden. Jag känner mig helt tom ! Ingen livsglädje över något amös just nu. Ska det fortsätta så här så vill jag verkligen göra slut och det är innan vi får barn tillsammans.

Alla mina tidigare "riktiga" förhållanden har vi alltid haft riktigt grymt sex i. Jag är så van från hur det har varit i tidigare förhållande så man jämför hela tiden speciellt nu när det är noll sex. Kunde tidigare ha i mina förhållanden allt från ibland 3ggr per dag till som minst 2 ggr i veckan.

Vet att tidigare så har tex mitt sex bara börjat runka av mig och suga av mig. Men inte ens velat ha sex eller så själv utan bara för hon tyckte om att ge mig njutning. Så har mitt nuvarande förhållanden aldrig varit. Liksom om hon aldrig vill ha sex eller är sugen så är jag det ändå varje dag. Varför kan hon inte tex göra nåt för mig då?

Detta låter som jag är bara gnällig kanske, men det värsta av allt är inte att hon inte vill ha sex längre det är att hon använder sina leksaker dildosar istället. Kan tex vara en dag då hon säger att hon har inte lust som alla andra dagar. Nä men då har hon lelt med sina dildosar. Visst kan man få onanera absolut men ska man göra det o sen säga till sin sambo att hon inte har lust !!!

Jag mår sjukt dåligt och vet inte alls vad jag ska göra längre

• Svar på tråden Min sambo aldrig längre
  • Anonym (Ojdå)

Och för att göra saker värre; Ju mer du framför ditt missnöje, desto mer sällan kommer det bli. Hon ser det som att du tjatar.

Med den erfarenhet jag har idag så hade jag avslutat förhållandet då sex och ömsesidig lust är ett av fundamenten i de förhållande som jag vill vara en del av.

Har haft ett förhållande som utvecklades precis som ditt och det blev inte bra.

• Dtm

Nä exakt. Det jag funderar. Men det var så bra innan denna period. Kan man bara komma tillbaka dit. Men absolut man måste veta varför det blivit så här och verkar inte få några svar. Frågar man så känns det mer som att hon skrattar åt att hon kan onanera så mycket och har lust för det men inte sex

• Anonym (Undrar?)
    Anonym (Hmmm) skrev 2016-05-10 09:19:08 följande:
    Jag tror att ts tjej inte är nöjd med det sex ts erbjuder och därför väljer dildos. 
    Varför kommer detta inte upp i de trådar där kvinnor klagar över att deras män hellre ser på porr och runkar än har sex?
  • Poker faace

Det här är precis som när man spelar poker. Får man dåliga kort från börja är det bäst att byta alla, annars ångrar man sig ändå i slutet.

Syna bluffen, byt kort.

• vargveum
    Anonym (Eva) skrev 2016-05-10 08:09:45 följande:

Tycker en del svar i den här tråden är lite väl klandrande mot ts. Han funderar ju inte på att göra slut för att straffa sin flickvän eller så, utan känner bara att han inte vill leva i en relation nästan helt utan sex.

Det är ju tråkigt, men kan ni inte kompromissa så båda är nöjda eller finna er i det som är måste ni nog gå vidare på varsitt håll. Ser det lite som frågan om att skaffa barn eller ej. En del önskar verkligen barn och andra inte, kan man inte komma till en lösning som båda vill leva med är det ju bättre att göra slut och försöka hitta någon med samma bild av hur man vill leva. Kompromissar man mer än man egentligen vill blir man bara olycklig.

Håller nog med Eva här. Är man inte kompatibla såpass tidigt är inte chansen jättestor att det är toppen om 5 år. Eller 25. Enligt min egen erfarenhet.
  • Anonym (Villig?)

Jag måste få säga så här: Byt till någon som är tänd på just dig. Det går inte att konstla ett bra kärleks liv. Älskar jag mannen vill jag ha sex med honom, så är det för mig.
    Hon är en fejk för dig! Du är värld att älskas och älska med en kvinna som passar just dig! Fortsätt leta!

• Celines Essence
    Mrs Okänd skrev 2016-05-10 08:28:58 följande:

Jag hade blivit asförbannad om min man valde onani istället för sex. Det borde ju störa henne med att hon gör det? Är hon helt öppen med det?

Håller med och undrar precis som du om hon är öppen med detta.

Jag vill därför ställa frågan (till TS då) Hur vet du att hon använder dildos? Hur vet du hur ofta hon gör det?
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Dtm

Har frågat henne om hon gör det och fick svar med en gång :/

Fick inget direkt svar varför istället för med mig

• Mrs Okänd
    Dtm skrev 2016-05-10 23:35:30 följande:

Sådana frågor tycker jag ändå att det är nonchalant att inte svara på. I detta fallet påverkar det ju dig med. Du har ju ingen chans att förbättra dig heller då, eller ändra på något om hon nu tycker att något inte är bra.
  • Celines Essence
    Dtm skrev 2016-05-10 23:35:30 följande:

Men hur vet du intervallet? Du nämner att hon använder sexleksaker 10ggr/månad och 7 gånger oftare än sex med dig? Hur kom du fram till det?
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
Svar på tråden Min sambo aldrig längre