• Dtm

Min sambo aldrig längre

Har varit tillsammans med min nuvarande sambo i ett år och varit sambos i 6månader.

Båda två vill även skaffa barn och allt känns jättebra..... Eller?

Sexet har minskat drastiskt dom sista 3 månaderna nu och och har i stort sett uteblivit helt. Jag vill verkligen ha sex med henne som förr och kan och vill utan problem varje dag. Visst mer rimligt kanske 2-4 dagar i veckan är. Men nu är det 1-2 ggr i månaden. Jag känner mig helt tom ! Ingen livsglädje över något amös just nu. Ska det fortsätta så här så vill jag verkligen göra slut och det är innan vi får barn tillsammans.

Alla mina tidigare "riktiga" förhållanden har vi alltid haft riktigt grymt sex i. Jag är så van från hur det har varit i tidigare förhållande så man jämför hela tiden speciellt nu när det är noll sex. Kunde tidigare ha i mina förhållanden allt från ibland 3ggr per dag till som minst 2 ggr i veckan.

Vet att tidigare så har tex mitt sex bara börjat runka av mig och suga av mig. Men inte ens velat ha sex eller så själv utan bara för hon tyckte om att ge mig njutning. Så har mitt nuvarande förhållanden aldrig varit. Liksom om hon aldrig vill ha sex eller är sugen så är jag det ändå varje dag. Varför kan hon inte tex göra nåt för mig då?

Detta låter som jag är bara gnällig kanske, men det värsta av allt är inte att hon inte vill ha sex längre det är att hon använder sina leksaker dildosar istället. Kan tex vara en dag då hon säger att hon har inte lust som alla andra dagar. Nä men då har hon lelt med sina dildosar. Visst kan man få onanera absolut men ska man göra det o sen säga till sin sambo att hon inte har lust !!!

Jag mår sjukt dåligt och vet inte alls vad jag ska göra längre

• Svar på tråden Min sambo aldrig längre
  • Anonym (Mad)
    Celines Essence skrev 2016-05-12 11:43:44 följande:

Onanerar hon 10 går i veckar är det ju inte lusten som saknas.

Jag fattar ändå inte. Har hon berättat att hon onanerar så ofta? ...men ändå inte berättar varför hon inte vill dela upplevelsen med dig. Låter snarare som ren elakhet. . .

Finns faktiskt människor som har sexdrift och sexuella behov men saknar önskemålet/viljan att dela detta med någon annan. Schizoid personlighet bl.a. Lite motsägelsefullt kanske men mycket väl kan leva i och trivas i en relation.
  • Celines Essence
    Anonym (Mad) skrev 2016-05-12 12:22:40 följande:

Finns faktiskt människor som har sexdrift och sexuella behov men saknar önskemålet/viljan att dela detta med någon annan. Schizoid personlighet bl.a. Lite motsägelsefullt kanske men mycket väl kan leva i och trivas i en relation.

Att välja onani i stället för sex behöver man inte ha schizofreni för. Det jag menar är just att berätta att man onanerar så pass ofta, men ändå inte vill ha sex, eller berätta vad man saknar i sexlivet.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Mad)
    Celines Essence skrev 2016-05-12 13:02:05 följande:

Att välja onani i stället för sex behöver man inte ha schizofreni för. Det jag menar är just att berätta att man onanerar så pass ofta, men ändå inte vill ha sex, eller berätta vad man saknar i sexlivet.

Schizoid och schizofreni är två väldigt skilda saker, på allt utom namnet. Gör en snabb googling om intresse finns.

Fast självklart försöker jag inte skriva på Ts sambo någon diagnos, var mera ett exempel svart på vitt.
  • Celines Essence
    Anonym (Mad) skrev 2016-05-12 13:24:00 följande:

Schizoid och schizofreni är två väldigt skilda saker, på allt utom namnet. Gör en snabb googling om intresse finns.

Fast självklart försöker jag inte skriva på Ts sambo någon diagnos, var mera ett exempel svart på vitt.

Okej... Jag tar om det...

Att välja onani i stället för sex behöver man inte ha Schizoid personlighet för att göra. Det jag menar är just att berätta att man onanerar så pass ofta, men ändå inte vill ha sex, eller berätta vad man saknar i sexlivet.
  • Anonym (Mad)
    Celines Essence skrev 2016-05-12 13:47:44 följande:

Okej... Jag tar om det...

Att välja onani i stället för sex behöver man inte ha Schizoid personlighet för att göra. Det jag menar är just att berätta att man onanerar så pass ofta, men ändå inte vill ha sex, eller berätta vad man saknar i sexlivet.

Självklart inte, lika lite som hon behöver vara elak.
  • Celines Essence
    Anonym (Mad) skrev 2016-05-12 14:03:59 följande:

Självklart inte, lika lite som hon behöver vara elak.

Du som är petig med ord borde lagt märke till att jag skrev att det LÅTER Snarare SOM ren elakhet.

Och jag tycker definitivt att det är elakt att bete sig så. Däremot vet ju inte hur hon är annars som person.
  • Anonym (Mad)
    Celines Essence skrev 2016-05-12 14:23:35 följande:

Du som är petig med ord borde lagt märke till att jag skrev att det LÅTER Snarare SOM ren elakhet.

Och jag tycker definitivt att det är elakt att bete sig så. Däremot vet ju inte hur hon är annars som person.

Har jag påstått att du tycker hon är elak? Jag tolkade det som ett alternativ och gav i sin tur ett annat alternativ. Vem vet, kanske både stämmer, kanske inget av dom.

Kanske så enkelt att hon gillar onani bättre än sex.
  • Celines Essence
    Anonym (Mad) skrev 2016-05-12 14:42:14 följande:

Kanske så enkelt att hon gillar onani bättre än sex.

Jag tror inte du förstår min reaktion. Visst är det tråkigt att välja onani före sex i en relation, men det är just att hon( tydligen) klargjort att det är så, jag reagerar på.

Nu undviker ju TS just att svara på hur han vet intervallet, men jag tycker det är fult av henne att kasta det i ansiktet på honom.

Nu tvivlar jag iofs på att detta stämmer över huvud taget. Dvs jag tvivlar på att han vet hur ofta hon onanerar. Han har hittills inte svarat på det i alla fall.
  • Dtm

Inte sagt antalet rätt ut men frågat henne hur ofta och så siffra hon sa inte nej utan skrattade bara

• Celines Essence
    Dtm skrev 2016-05-13 14:42:45 följande:

Inte sagt antalet rätt ut men frågat henne hur ofta och så siffra hon sa inte nej utan skrattade bara

?
  • Dtm

Ja jag frågade hanne hur ofta och så runt 10 eller och hon liksom skrattade bara, men så varken nej eller ja utan prata bort det på något sätt.

Svar på tråden Min sambo aldrig längre