• Dtm

Min sambo aldrig längre

Har varit tillsammans med min nuvarande sambo i ett år och varit sambos i 6månader.

Båda två vill även skaffa barn och allt känns jättebra..... Eller?

Sexet har minskat drastiskt dom sista 3 månaderna nu och och har i stort sett uteblivit helt. Jag vill verkligen ha sex med henne som förr och kan och vill utan problem varje dag. Visst mer rimligt kanske 2-4 dagar i veckan är. Men nu är det 1-2 ggr i månaden. Jag känner mig helt tom ! Ingen livsglädje över något amös just nu. Ska det fortsätta så här så vill jag verkligen göra slut och det är innan vi får barn tillsammans.

Alla mina tidigare "riktiga" förhållanden har vi alltid haft riktigt grymt sex i. Jag är så van från hur det har varit i tidigare förhållande så man jämför hela tiden speciellt nu när det är noll sex. Kunde tidigare ha i mina förhållanden allt från ibland 3ggr per dag till som minst 2 ggr i veckan.

Vet att tidigare så har tex mitt sex bara börjat runka av mig och suga av mig. Men inte ens velat ha sex eller så själv utan bara för hon tyckte om att ge mig njutning. Så har mitt nuvarande förhållanden aldrig varit. Liksom om hon aldrig vill ha sex eller är sugen så är jag det ändå varje dag. Varför kan hon inte tex göra nåt för mig då?

Detta låter som jag är bara gnällig kanske, men det värsta av allt är inte att hon inte vill ha sex längre det är att hon använder sina leksaker dildosar istället. Kan tex vara en dag då hon säger att hon har inte lust som alla andra dagar. Nä men då har hon lelt med sina dildosar. Visst kan man få onanera absolut men ska man göra det o sen säga till sin sambo att hon inte har lust !!!

Jag mår sjukt dåligt och vet inte alls vad jag ska göra längre

• Svar på tråden Min sambo aldrig längre
  • Dtm

Absolut kan jag förstå att man inte är sugen alltid och att hon inte har lika stort sex behov som mig. Det är helt lugnt. Men har man sex bara 2ggr i månaden så är det väldigt lite kan jag tycka. Men som sagt visst det kan vara så ibland. Det som stör mig är att hon kanske använder sina leksaker 10ggr i månaden istället för att ha lust med mig. Vi har bara varit tillsammans i 1 år och tidigare förhållanden som varit över 5 år har inte varit så här döda.

Jag känner mig utbytt och jag mår riktigt dåligt utöver det. Hur kan hon välja att vara med sina leksaker 7 gånger så ofta som med mig.

För övrigt har vi det jättebra, men tidigare har vi haft mycket sex hon har knappt använt sina leksaker då hon var med mig istället.

• Dtm

Tidigare har hon alltid vart nöjd. Vi har haft mycket o bra sex. Självklart är det inte alls bra nu när det är så sällan som det är nu :/

• Dtm

Nä exakt. Det jag funderar. Men det var så bra innan denna period. Kan man bara komma tillbaka dit. Men absolut man måste veta varför det blivit så här och verkar inte få några svar. Frågar man så känns det mer som att hon skrattar åt att hon kan onanera så mycket och har lust för det men inte sex

• Dtm

Har frågat henne om hon gör det och fick svar med en gång :/

Fick inget direkt svar varför istället för med mig

• Dtm

Hon har väl onanerat med leksaker tidigare med men inget som stört mig eftersom vi alltid haft mycket och bra sex då. Eller mycket o mycket så man är nöjd :)

• Dtm

Ja då har väl den gått nu. Hur jag vet, för jag frågat så klart. Inget konstigt med onani. Men om man tar bort sexet med sin sambo och byter det mot onani så är det märkligt

• Dtm

Inte sagt antalet rätt ut men frågat henne hur ofta och så siffra hon sa inte nej utan skrattade bara

• Dtm

Ja jag frågade hanne hur ofta och så runt 10 eller och hon liksom skrattade bara, men så varken nej eller ja utan prata bort det på något sätt.

Svar på tråden Min sambo aldrig längre