Inlägg från: Celines Essence |Visa alla inlägg
  • Celines Essence

Min sambo aldrig längre

Mrs Okänd skrev 2016-05-10 08:28:58 följande:

Jag hade blivit asförbannad om min man valde onani istället för sex. Det borde ju störa henne med att hon gör det? Är hon helt öppen med det?

Håller med och undrar precis som du om hon är öppen med detta.

Jag vill därför ställa frågan (till TS då) Hur vet du att hon använder dildos? Hur vet du hur ofta hon gör det?
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Dtm skrev 2016-05-10 23:35:30 följande:

Har frågat henne om hon gör det och fick svar med en gång :/

Fick inget direkt svar varför istället för med mig

Men hur vet du intervallet? Du nämner att hon använder sexleksaker 10ggr/månad och 7 gånger oftare än sex med dig? Hur kom du fram till det?
  • Celines Essence
    Dtm skrev 2016-05-10 23:35:30 följande:

Har frågat henne om hon gör det och fick svar med en gång :/

Fick inget direkt svar varför istället för med mig

Vilken roll har sexleksaker spelat i erat sexliv tidigare? (alltså då när sexlivet var bra)
  • Celines Essence
    Dtm skrev 2016-05-11 19:59:27 följande:

Ja då har väl den gått nu. Hur jag vet, för jag frågat så klart. Inget konstigt med onani. Men om man tar bort sexet med sin sambo och byter det mot onani så är det märkligt

Onanerar hon 10 går i veckar är det ju inte lusten som saknas.

Jag fattar ändå inte. Har hon berättat att hon onanerar så ofta? ...men ändå inte berättar varför hon inte vill dela upplevelsen med dig. Låter snarare som ren elakhet. . .
  • Celines Essence
    Anonym (Mad) skrev 2016-05-12 12:22:40 följande:

Finns faktiskt människor som har sexdrift och sexuella behov men saknar önskemålet/viljan att dela detta med någon annan. Schizoid personlighet bl.a. Lite motsägelsefullt kanske men mycket väl kan leva i och trivas i en relation.

Att välja onani i stället för sex behöver man inte ha schizofreni för. Det jag menar är just att berätta att man onanerar så pass ofta, men ändå inte vill ha sex, eller berätta vad man saknar i sexlivet.
  • Celines Essence
    Anonym (Mad) skrev 2016-05-12 13:24:00 följande:

Schizoid och schizofreni är två väldigt skilda saker, på allt utom namnet. Gör en snabb googling om intresse finns.

Fast självklart försöker jag inte skriva på Ts sambo någon diagnos, var mera ett exempel svart på vitt.

Okej... Jag tar om det...

Att välja onani i stället för sex behöver man inte ha Schizoid personlighet för att göra. Det jag menar är just att berätta att man onanerar så pass ofta, men ändå inte vill ha sex, eller berätta vad man saknar i sexlivet.
  • Celines Essence
    Anonym (Mad) skrev 2016-05-12 14:03:59 följande:

Självklart inte, lika lite som hon behöver vara elak.

Du som är petig med ord borde lagt märke till att jag skrev att det LÅTER Snarare SOM ren elakhet.

Och jag tycker definitivt att det är elakt att bete sig så. Däremot vet ju inte hur hon är annars som person.
  • Celines Essence
    Anonym (Mad) skrev 2016-05-12 14:42:14 följande:

Kanske så enkelt att hon gillar onani bättre än sex.

Jag tror inte du förstår min reaktion. Visst är det tråkigt att välja onani före sex i en relation, men det är just att hon( tydligen) klargjort att det är så, jag reagerar på.

Nu undviker ju TS just att svara på hur han vet intervallet, men jag tycker det är fult av henne att kasta det i ansiktet på honom.

Nu tvivlar jag iofs på att detta stämmer över huvud taget. Dvs jag tvivlar på att han vet hur ofta hon onanerar. Han har hittills inte svarat på det i alla fall.
  • Celines Essence
    Dtm skrev 2016-05-13 14:42:45 följande:

Inte sagt antalet rätt ut men frågat henne hur ofta och så siffra hon sa inte nej utan skrattade bara

?
Svar på tråden Min sambo aldrig längre