Inlägg från: Anonym (Mad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mad)

Min sambo aldrig längre

Celines Essence skrev 2016-05-12 11:43:44 följande:

Onanerar hon 10 går i veckar är det ju inte lusten som saknas.

Jag fattar ändå inte. Har hon berättat att hon onanerar så ofta? ...men ändå inte berättar varför hon inte vill dela upplevelsen med dig. Låter snarare som ren elakhet. . .

Finns faktiskt människor som har sexdrift och sexuella behov men saknar önskemålet/viljan att dela detta med någon annan. Schizoid personlighet bl.a. Lite motsägelsefullt kanske men mycket väl kan leva i och trivas i en relation.
  • Anonym (Mad)
    Celines Essence skrev 2016-05-12 13:02:05 följande:

Att välja onani i stället för sex behöver man inte ha schizofreni för. Det jag menar är just att berätta att man onanerar så pass ofta, men ändå inte vill ha sex, eller berätta vad man saknar i sexlivet.

Schizoid och schizofreni är två väldigt skilda saker, på allt utom namnet. Gör en snabb googling om intresse finns.

Fast självklart försöker jag inte skriva på Ts sambo någon diagnos, var mera ett exempel svart på vitt.
  • Anonym (Mad)
    Celines Essence skrev 2016-05-12 13:47:44 följande:

Okej... Jag tar om det...

Att välja onani i stället för sex behöver man inte ha Schizoid personlighet för att göra. Det jag menar är just att berätta att man onanerar så pass ofta, men ändå inte vill ha sex, eller berätta vad man saknar i sexlivet.

Självklart inte, lika lite som hon behöver vara elak.
  • Anonym (Mad)
    Celines Essence skrev 2016-05-12 14:23:35 följande:

Du som är petig med ord borde lagt märke till att jag skrev att det LÅTER Snarare SOM ren elakhet.

Och jag tycker definitivt att det är elakt att bete sig så. Däremot vet ju inte hur hon är annars som person.

Har jag påstått att du tycker hon är elak? Jag tolkade det som ett alternativ och gav i sin tur ett annat alternativ. Vem vet, kanske både stämmer, kanske inget av dom.

Kanske så enkelt att hon gillar onani bättre än sex.
Svar på tråden Min sambo aldrig längre