Min arbetsplats förstår jag. Det är ju jag som "smutsar" ner här. Det finns inga andra kontorsytor så, utan det är teorisalar, väntrum och själva receptionen som finns. Jag har sopat och tvättat golven för det blev en muntlig överenskommelse och det är fine med mig. Men dem senaste månaderna så har dem inte gjort nåt alls. Inte ens torkat av köksbordet där vi äter. Jag har börjat tröttna så jag tar endast på den delen av bordet jag använder. Igår hade vi möte och dem sa till mig att jag ska förbereder inför kurser och även torka av borden och se till att stolarna är rena. Visst, det är ingen stor grej kanske men det blir ändå det för mig när dem bara antar att jag ska göra allt utan att fråga om det är okej. Tex efter kurser så har jag redan slutat, men när jag kommer på morgonen så står allt kvar.. Alltså korgarna bullarna ligger i, smulor och socker över hela bordet. Kaffekannorna står kvar och det är kaffefläckar runt om. Dem bara lämnar det. Jag försöker att inte ta det för jag tycker man ska hjälpas åt. Men framåt lunch tar jag det ändå för jag vill inte sitta och äta när det ser ut så..