Rd 13 och blöder! orolig!!
Usch, det är så jobbigt med blod :(
Här är en tråkig historia och en solskenshistoria. På tredje återförandet med IVF/ICSI plussade jag (RD15) för första gången någonsin. Dessvärre kom blodet samma dag och slutade i ett tidigt MF.
Gången därpå odlade de vidare de kvarvarande äggen så jag fick tillbaka en 5-dagars blastocyst. På RD14 kom blodet igen, så vi gav upp och köpte test. Jag ville bara få det överstökat så jag kunde få sörja ifred. Kissade med utspädd eftermiddagsurin på stickan som blev tokpositiv på en gång. Jag var dock pessimistisk och var säker på att jag omöjligt kunde ha sån tur att jag var en sån som blödde OCH var gravid, men på VUL fanns där ett embryo med pickande hjärta. Det blev en liten dotter som är drygt tre månader idag :)
Jag tror att mina blödningar åtminstone den andra gången kom från Lutinus. Jag blödde ganska mycket dessutom ända fram tills jag slutade med dem i v. 8. Jag blödde något mer vid missfallet, men inte mycket.
Så oroa dig inte än. Det finns inga garantier, men det är vi kämpare oftast helt medvetna om. Det verkar vanligt att man blöder med Lutinus :) Obehagligt, men det behöver inte betyda något.
Jag håller tummarna för att du precis som jag den andra gången får plus och en liten bebis! Lycka till :)