• Anonym (Finders keepers?)

Gömd löskuk!?

Letade efter en laddare och letade av nån anledning i min kvinnas garderob där vi tidigare haft en påse m gamla sladdar mm. Under den stod en skolåda som jag tittade i och där låg en kuk?? En löskuk modell större med en sugkopp i botten. Kul tänkte jag, men kan jag säga till min kvinna att jag råkat hitta den och vad ska jag i s f säga? Har redan ett par riktigt kul idéer om vad den kan användas till i våra lekar.... Det var inte heller så att hon försökt att dölja den, hon vet att jag ibland letar efter saker i "hennes" hyllor..

• Svar på tråden Gömd löskuk!?
  • Asirna
    Anonym (Finders keepers?) skrev 2016-05-20 06:39:40 följande:
    Jag väntar inte på nåt, har redan använt den med henne sån du ser i tråden. Följer upp med mer aktivitet ikväll, om det är någon som har nåt bra tips...?
    Nice!
    Hoppas det var skönt för er båda!

Orkar inte läsa vad andra har skrivit, men kom o tänka på två saker.

1,sätt den i analen på henne och ta henne vaginalt samtidigt.

2. Hon får köra med den på dig.
    Asirna skrev 2016-05-21 04:45:21 följande:
    Nice!
    Hoppas det var skönt för er båda!

Orkar inte läsa vad andra har skrivit, men kom o tänka på två saker.

1,sätt den i analen på henne och ta henne vaginalt samtidigt.

2. Hon får köra med den på dig.
    1. Nåt sånt kanske...

2. Inte aktuellt...
  • Flunken

Undrar vad alla ni tyckt om rubriken

"Gömd sexdocka i förrådet" ??

Alltså vice versa situation där mannen gömt sin favorit leksak...

Hade det varit lika gulligt som detta (tråd) nu verkar vara ?

Flunken skrev 2016-05-21 08:39:20 följande:

Jag har varit med om det motsatta, -hon hittade min nyinköpta leksak i garaget....
  • Asirna
    Anonym (Finders keepers?) skrev 2016-05-21 08:22:34 följande:
    1. Nåt sånt kanske...

2. Inte aktuellt...
    Har du äns testat 2:an?
    Om inte, ge det ett försök. Mäns g punkt är där också så du skulle kunna få en intensivare orgasm.
    Asirna skrev 2016-05-22 02:58:27 följande:
    Har du äns testat 2:an?
    Om inte, ge det ett försök. Mäns g punkt är där också så du skulle kunna få en intensivare orgasm.
    Det är inte så att jag är konservativ eller trångsynt på nåt sätt, -det är inget jag ränder på bara. Jag tänder mest på att se min kvinna njuta, och att driva henne till vansinnig kåthet.
  • Asirna
    Anonym (Finders keepers?) skrev 2016-05-22 07:17:44 följande:
    Det är inte så att jag är konservativ eller trångsynt på nåt sätt, -det är inget jag ränder på bara. Jag tänder mest på att se min kvinna njuta, och att driva henne till vansinnig kåthet.
    Men det skadar aldrig att testa, kanske visar sig att du gillar det ^^
    Asirna skrev 2016-05-22 22:28:13 följande:
    Men det skadar aldrig att testa, kanske visar sig att du gillar det ^^
    Har testat mycket, vet vad jag gillar....

Hade förväntat mig mer av er på det här forumet, -inga fler förslag....?

• Asirna
    Anonym (Finders keepers?) skrev 2016-05-24 13:24:08 följande:

Hade förväntat mig mer av er på det här forumet, -inga fler förslag....?

Hur mycket kan man göra med en dildo egentligen?

Det är bättre att googla på sex positioner så man lär sig mer istället :)
    Sätter mig själv då och då o googlar upp saker man kan göra så jag kan överraska min partner :)

Det börjar faktiskt gå riktigt bra, och uppskattat är det... Har använt den flitigt i några dagar nu, så den går absolut att använda på många olika sätt! Min kvinna har aldrig sovit så tungt som de senaste nätterna, då hon har fått jobba hårt med oss båda.

• Anonym (Dolly)
    Flunken skrev 2016-05-21 08:39:20 följande:

Haha, Nä inte ett dugg jämförbart. Om en man/kvinna har en hel docka gömd, och den inte är en larvig present från kompisar så är det "för mycket" för de allra flesta.

En "monkey spanker" eller lösfitta går däremot att jämföra, fast vad jag vet är det ingen man som regelbundet använder sådant eftersom de så enkelt kan använda handen istället.
  • Finders Keepers

Det går bra!

Har hittat många härliga favoriter tillsammans. Bl a att hon rider den fastsatt på golvet eller en låg pall och jag knullar henne i munnen. Alt att den sitter fast på vägg eller liknande för att ta henne bakifrån med mig fram för sig i munnen. Hon har även sugit oss båda mm. Jag brukar avsluta m att spruta över henne, vilket hon älskar! Sist så satte jag fast den på badkarskanten, knullade henne bakifrån och sprutade henne full. Hal av sperma grenslade hon sedan badkaret och red löskuken samtidigt som jag var bakom henne, och med två fingrar i rumpan och smekte henne fram så kom hon galet många gånger och högljutt!! Underbart!!

• Pussan

Härligt! Så mänga sätt det finns att använda kukar av olika slag...!

• promedina

Är själv nyfiken, -vad kan man mer hitta på med en "kuk" med sugkopp på? Väntar hem min beställning idag eller imorgon!!

Svar på tråden Gömd löskuk!?