Hen skrev 2016-05-21 22:15:36 följande:
Jag har varit där och det är fan inte kul. Hur lite känslor det än fanns kvar så hade vi en historia. Han försökte sköta det "snyggt" genom att smyga och smussla med telefonen vilket kändes ännu värre. Och nya tjejen ville pinka revir och skickade ett kärleksvykort ( för hur skulle jag kunna läsa ett brev? ) så det verkligen gnuggades in.
Näe, det kändes helt förjävligt. Så jävla bråttom är det inte att hitta en ny. Om man inte vill att den andra ska må dåligt förstås. Och vill man det är man såklart inte en speciellt bra person. Simple as that.
Ja här smygs det inte direkt kanske är som du säger hon kanske bara vill såra, eller så kan det vara så att hon vill få mig att gå vidare också för att det ska känns bättre för henne.
Men så högt som hon pratar i telefonen med alla nya kompisar har hon aldrig gjort förut och hon gillade inte att prata i telefonen förut inte ens med familjen så man undrar ju vad är tanken.
Hon har frågat flera gånger ska du inte dejta ska du inte skriva in dig på badoo mm.
Jag har inte bråttom, jag tänker nog lite mer långsiktigt och på barnen.
Men jag går vidare ändå, men tycker det är sjukt dåligt och respektlöst att bete sig så hemma, man kan ju hålla sig hemifrån om man ska bete sig så.
Men jag kanske är gammalmodig och grinig gubbe :)