Är det ok att dejta andra när man fortfarande bor ihop?
Tycker inte det är ok innan skilsmässan gått igenom och man fortfarande bor ihop.

Tycker inte det är ok innan skilsmässan gått igenom och man fortfarande bor ihop.

Låter nästan som det var för mig, exet "levde livet", men jag levde med mina barn, nog jobbig period för dom som det var. Dejta, sova borta etc kan komma i ett senare skede, oavsett "sitt livs kärlek" etc. Jag såg på ungarna hur dom blev ledsna när mamman åkte iväg titt som tätt, inte var där på natten när nån av dom vaknade......slutade med att jag ställde kravet "mitt hus mina regler, passar det inte ta in på hotell från och med ikväll", tog väl 10 sek så ringde hon nya pojkvännen och sa att jag sparkat ut henne för att dom träffas (!) men han ville tydligen inte ha någon inneboende så det blev hotell samma kväll. Nu har det gått 4 år och vi är vänner. Men skulle nuvarande testa samma sak så åker även hon ut med huvudet före! Ta inte emot såna där psykningar, stå på dig!

Jag vet borde säga till ordentligt men har försökt hon tycker bara jag är sur och grinig.