• fae

Varför är tjejer rädda för datingsidor?

Aha, du har upptäckt att det finns fler män än kvinnor på sådana ställen och istället för att undra hur det kommer sig då då, så utgår du från att tjejer är "rädda". Oavsett det gäller sex- eller dejtsajt blir tjejer i regel överösta, så ja absolut, världens chans om man har tid och energi samt lust att fiska i skithavet.

• fae
    Anonym (Neocave) skrev 2016-05-22 20:45:13 följande:

Lyssna på de senare två inläggen, är inte det grundat i rädsla?

Syftar du på mitt inlägg? Jag är inte ett dugg rädd, annat än om min tid och energi.
  • fae
    Anonym (Kille) skrev 2016-05-22 21:35:37 följande:

Blir en tung uppgift o försvara det manliga könet, när man läser tidigare inlägg... Hmm

Ändra inställning nu. Hade det varit högre nivå på dejting sidorna, så hade fördelningen varit mycke jämnare !

Bara för att det är på nätet så behöver det inte betyda att det går o göra hur som helst. Tänk på det !

Jag fattar över huvud taget inte vad du skriver här. Vill du försöka igen? Du behöver inte bry dig om att försvara någon kön, bara koncentrera dig på vad du vill ha sagt här.
  • fae
    Anonym (Kille) skrev 2016-05-22 21:55:27 följande:

Många killar som hänger på dejting sidor, drar slutsatsen att alla tjejer har en hel drös med killar som sucktar efter uppmärksamhet. De kan välja lite som det passar. Läser man trådar här inne, drar iaf jag den slutsatsen.

Blir en väldigt negativ inställning till dejtingsidorna. Vilket gör att nivån sjunker ännu mer.

Är väll meningen att det ska generera positiva kontakter ?!

Bara för att det går att vara anonym så är det helt okej att uttrycka sig hur som helst ?.

Hur har annars en tanken att tjejer är rädda för dejtingsidor ens kommit på tal ?

Får jag be dig ta det en gång till? Jag förstår inte riktigt ditt språk. Är lite jobbig med det. Men kör en tolkning. Du menar att du tror att många män tror att kvinnor får mycket uppmärksamhet på dylika ställen och detta skapar en negativ atmosfär? Raden om anonymitet får jag inte grepp om alls. Men varför tjejer skulle vara rädda för att använda dejtingsajter kan man ju gå in på frånsett TS perspektiv som tycks kretsa kring att han ej får napp. En del män har oerhört svårt att ta att de får nobben kan vara en anledning utöver de som redan nämnts.
Svar på tråden Varför är tjejer rädda för datingsidor?