Varför är tjejer rädda för datingsidor?
Varför är tjejer så rädda för att vara med i en dejtingsida, finns ju många singlar men varför är inte alla med på någon dejtingsida, jag menar de borde ju tycka det är världens chans?
Varför är tjejer så rädda för att vara med i en dejtingsida, finns ju många singlar men varför är inte alla med på någon dejtingsida, jag menar de borde ju tycka det är världens chans?
Kvinnor får ligga när de vill. Dejtingsidor är ett sätt av många
Kvinnor får ligga när de vill. Dejtingsidor är ett sätt av många
Inte är vi väl rädda för dejtingsidor. Vet väldigt måna tjejer som träffat killar via dom. Jag träffade min första kille från nätet för 17 år sen och sen dess har jag träffat massor med killar. Både sånt som lett till seriösa relationer ala kids å giftemål, likväl som jag på sexsidor träffat män för enbart sex.
Tycker du generaliserar lite nu.
Aha, du har upptäckt att det finns fler män än kvinnor på sådana ställen och istället för att undra hur det kommer sig då då, så utgår du från att tjejer är "rädda". Oavsett det gäller sex- eller dejtsajt blir tjejer i regel överösta, så ja absolut, världens chans om man har tid och energi samt lust att fiska i skithavet.
Det dväljs mest bottennapp på dejtingsidor och de flesta singeltjejer är inte så desperata. De flesta tjejer som hänger på sådana sidor nyttjar det mest som tidsfördriv.
Det dväljs mest bottennapp på dejtingsidor och de flesta singeltjejer är inte så desperata. De flesta tjejer som hänger på sådana sidor nyttjar det mest som tidsfördriv.
Inte är vi väl rädda för dejtingsidor. Vet väldigt måna tjejer som träffat killar via dom. Jag träffade min första kille från nätet för 17 år sen och sen dess har jag träffat massor med killar. Både sånt som lett till seriösa relationer ala kids å giftemål, likväl som jag på sexsidor träffat män för enbart sex.
Tycker du generaliserar lite nu.
Hur menar du rädsla? Utveckla.
Hur menar du rädsla? Utveckla.
Det handlar inte om rädsla. Det handlar om att det är ganska tidskrävande att "hitta rätt" då väldigt många män på sidorna är sånna man aldrig vill släppa inpå sig. Men är man bra på att sålla finns de guldkorn.