Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Varför är tjejer rädda för datingsidor?

Blir en tung uppgift o försvara det manliga könet, när man läser tidigare inlägg... Hmm

Ändra inställning nu. Hade det varit högre nivå på dejting sidorna, så hade fördelningen varit mycke jämnare !

Bara för att det är på nätet så behöver det inte betyda att det går o göra hur som helst. Tänk på det !

• Anonym (Kille)

Många killar som hänger på dejting sidor, drar slutsatsen att alla tjejer har en hel drös med killar som sucktar efter uppmärksamhet. De kan välja lite som det passar. Läser man trådar här inne, drar iaf jag den slutsatsen.

Blir en väldigt negativ inställning till dejtingsidorna. Vilket gör att nivån sjunker ännu mer.

Är väll meningen att det ska generera positiva kontakter ?!

Bara för att det går att vara anonym så är det helt okej att uttrycka sig hur som helst ?.

Hur har annars en tanken att tjejer är rädda för dejtingsidor ens kommit på tal ?

• Anonym (Kille)

Gillar inte attityden som blir för att killar inte får napp !

Någon annan kan inte ändra ett problem man själv skapat.. Att skylla någon annan för ens egna problem är fel.

Jag kan inte skylla på tjejerna för att inte jag träffar någon, det är min inställning det hänger på. så verkar jag visst vara väldigt otydlig :(

Svar på tråden Varför är tjejer rädda för datingsidor?