BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hej på er! Nu ligger vi på förlossningen och har börjat med cytotec! Nu hoppas vi på att allt går bra och att vi får våran bebis idag!
v38+0 idag och det känns redan som jag går på övertid eftersom dottern föddes i v37+3. Känns som att liten aldrig vill komma ut! Men det kanske är något galet att tycka att man går på övertid 16 dagar innan beräknat...
Ni med förvärkar, vet ni om förvärkarna ökar i antal eller blir värre när det börjar närma sig förlossning? Eller är förvärkarna helt oberoende av riktiga värkar? Blir osäker på hur det ska kännas när det är på riktigt.
v38+0 idag och det känns redan som jag går på övertid eftersom dottern föddes i v37+3. Känns som att liten aldrig vill komma ut! Men det kanske är något galet att tycka att man går på övertid 16 dagar innan beräknat...
Ni med förvärkar, vet ni om förvärkarna ökar i antal eller blir värre när det börjar närma sig förlossning? Eller är förvärkarna helt oberoende av riktiga värkar? Blir osäker på hur det ska kännas när det är på riktigt.
Grattis till alla nya bebisar!!
Inget här.. reagerar inte på cytotec så fick åka hem idag och är nu tillbaka så ska vi köra imorgon... inte som jag tänkt mig:(
Inget här.. reagerar inte på cytotec så fick åka hem idag och är nu tillbaka så ska vi köra imorgon... inte som jag tänkt mig:(
Nämen så snopet. Vad gör de nu då? Blir det KS?
Nämen va! Och jag som tänkt att det var klart för dig nu. Vad himla typiskt! Vad händer nu då? Lycka till iaf! Bebisen kan ju iaf inte stanna där till sommaren (även om det känns så).
Var hos bm nyss, och liten är fixerad :) min son, senaste barnet låg rörlig fram tills han kom. Är i v.37+4 idag så hoppas på att det startar snart! Hur går det för er andra?
Låter inge vidare :/ hoppas det sätter igång snart!
Jag har inte öppnat mig mer än 2cm på 48t så dem har möte nu alla och ska bestämma om de börjar om med cytotec eller ballong.. så trött nu och det har inte ens börjat...:/
BF idag men ingen bebis i sikte ännu. Längtar något otroligt nu och man undrar när han vill komma ut. Jag hoppas att jag slipper gå över alltför många dagar, gick över 8 dagar med tvåan och det var dom längsta dagarna i mitt liv.
Har fått två hinnsvepningar hittills men dom har ju uppenbarligen inte hjälpt fast jag är mogen och öppen 3 cm. Min kropp har inte verkat redo. Ska få ytterligare en hinnsvepning i eftermiddag och hoppas ju verkligen på tredje gången gillt :). Någon mer med BF idag? :)
Jag har inte öppnat mig mer än 2cm på 48t så dem har möte nu alla och ska bestämma om de börjar om med cytotec eller ballong.. så trött nu och det har inte ens börjat...:/