BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Oj, vad snabbt! Önskar det går snabbt för mig med, sist tog det en evighet! Grattis! :)
I måndags kväll gav jag upp totalt, gick och la mig tidigt och sa att jag inte tänkte gå upp förrän bebis kommer... Vaknade av två ordentliga värkar och 23.45 gick vattnet!!! Dottern föddes 04.00 :)
Nu sitter jag hemma i soffan och myser med en liten goding!
Då har vi typ samma situation! Är också 7 dagar över tiden idag, o är pigg o mår bra! Hoppas det drar igång snart så vi får möta våra minihjärtan! Ska på kontroll imorgon, får se då om min bebis också är rörlig fortfarande.
I måndags kväll gav jag upp totalt, gick och la mig tidigt och sa att jag inte tänkte gå upp förrän bebis kommer... Vaknade av två ordentliga värkar och 23.45 gick vattnet!!! Dottern föddes 04.00 :)
Enligt bm var bebis fixerad vid kontrollerna typ de sista 6 veckorna, men på förlossningen tyckte de att huvudet var ruckbart. Är detta möjligt?
Enligt bm var bebis fixerad vid kontrollerna typ de sista 6 veckorna, men på förlossningen tyckte de att huvudet var ruckbart. Är detta möjligt?
Jag är gravid första gången. Är i v 6 (6+5). Symptomen kommer och går. Mycket humörsvängningar och känslorna dalar. Älskar mannen mer och mer. Lycka men mycket oro.
jaa de hoppas jag också, ska bli underbart å slippa magen också :) men vad är de för kontroll du ska på? Något du ringt in om själv? Ja vill också gå på någon kontroll.. :)
Det var snabbt jobbat :) Grattis! :)
Ni som fått era bebisar, har erat avslag kommit och gått lite eller har ni blött konstant? Jag blödde ordentligt första tiden, sen har det gått över till bruna flytningar men så idag kom det blod igen. Känns drygt men det är nog normalt va? Ingen konstig lukt och jag mår bra..
I torsdags kom vår lilla tjej äntligen ut v.39+1 precis som sin storasyster.
Slemproppen gick förra lördagen och sedan hade jag en del förvärkar som kom och gick under veckan. Var inne på förlossningen torsdag 13.00 (öppen 2,5cm) och hon var sedan ute 17.18. En riktig drömförlossning tycker jag såhär i efterhand.
Hoppas ni som går och väntar snart sätter igång. Och i fall de finns de som har en tuff tidigare förlossning med sig i bagaget så vill jag säga att andra inte behöver bli lika tuff. Detta var en helt annan upplevelse för mig.
Vi åkte hem redan fredag förmiddag och myser nu med vår nya skatt och storasyster hemma!