BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Ja, 4,6 och 12 dagar. Så hoppas på snart denna gång och en snabb förlossning :)
Åh hoppss de är på gång nu då! :D fast man inte riktigt vågar hoppas när man gått med förvärkar länge . Nej visst är det märkligt? Precis samma här! Ont på natten sen vips borta på morgonen :s nu får dom faktiskt komma ut!!! Gick du över tiden med tidigare barn också?
Ja, 4,6 och 12 dagar. Så hoppas på snart denna gång och en snabb förlossning :)
Samma här! Är rädd stt det blir en stor än :/ min vägde strax över 3,7 i v.39 så lite till går han ju upp. Min tyngsta vägde 4140 g, tyckte jag var mycket.
Håller tummarna! :D jag gick över 6 dar med min första och hade hoppats att denna skulle komma tidigare.. varit på två tillväxtultraljud då bebben legat över sin viktkurva (men den planade ut kurvan nu på slutet) så jag tänker typ att varje dag jag går över nu växer bebisen till sig till en riktig heffaklump :o ;)
Samma här! Är rädd stt det blir en stor än :/ min vägde strax över 3,7 i v.39 så lite till går han ju upp. Min tyngsta vägde 4140 g, tyckte jag var mycket.
Min slempropp gick för nån vecka sen å då tänkte jag att "nu jäkla händer de grejer.." men icke! Ja samma här, molvärk å onda förvärkar på kvällar men sen när jag väl somnat å sen vaknar igen är de borta och jag känner ingenting.. rikliga flytningar har jag dock, mest på morgonen.. men de är väl kanske inget tecken så.. jag vill ha onda värkar så de blir dax nån gång! Förstår att de är segr att gå sååå länge över tiden :/ hur roar du dig om dagarna? Såå segt nu , rastlös som tusan! kämpa på, nu har du ett sistadatum iaf :) eller hur! Alla säger att andra barnet oftast kommer tidigare.. jajoo visst ;)
Nä tyckte inte vår dotter var så stor heller trots vikten och sprack mina med henne konstigt nog.
Men vill inte stt han blir för stor bara.
Min lilla som kom i tisdags vägde 4130 och jag tycker han är så pluttig fast eftersom alla de kläder som storebror hade hela första månaden knappt räcker till så är han bevisligen stor.
Han var dock inget problem att föda fram, han hade dessutom ena armen längs med huvudet... busunge
Ja men eller hur! Ge mig lite smärta för bövelen... 14 dagar över idag, woh! Min bm ringde idag o undrade om jag ville ha en hinnsvepning, så vi ska in idag o göra det vid halv två! Spännande.
Min man är så nervös så han har tagit semester hela veckan eftersom idag är sista dag innan vräkning för bebisen, och jag ändå har värkar lite då och då, o han vill vara hemma o vara beredd. Väldigt gulligt Jag vilar, vi lämnar o hämtar lillan på föris och på dagarna vilar jag o typ kollar på serier. Lunchar o promenerar. Njuter av innan-bebis tid. Mår bra i övrigt så försöker hålla mig positiv, lördag senast kommer han ju!
Som Superman? Coolt! Haha ;) Min "lille" plutt vägde drygt 4500 men det var inga problem :)
Min lilla som kom i tisdags vägde 4130 och jag tycker han är så pluttig fast eftersom alla de kläder som storebror hade hela första månaden knappt räcker till så är han bevisligen stor.
Han var dock inget problem att föda fram, han hade dessutom ena armen längs med huvudet... busunge
Nån mer som mår illa till och från i samband med förvärkar? Gjort mest nattetid men idag även på kvällen. Orkar inte så mycket till :/