• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • cerise81
    Miss Maria skrev 2016-06-15 09:20:42 följande:

Grattis! Äldre!? Mina nära kallar mig pensioneradmamma :)

Ja alltså, relativt gammal i just den här tråden kändes det som :)
  • hurtänktedunu
    Camiswe skrev 2016-06-15 19:09:21 följande:

hej, jag blev aldrig inlagd i fb av henne jag skrev till, någon annan?

Jo jag svarade på ditt mejl och bad dig lägga till mig som vän på fb då det fanns fler med samma namn som du men det finns bara en med mitt så skulle jag efter det lägga in dig i gruppen.
  • Almi76

Hej jag hakar också på här! Jag är 39 år gravid för första gången. Hade hormonrubbning och trodde inte att jag kunde få barn men...det här var helt oplanerat men väldigt efterlängtat. Jag är fortfarande i chock. Är i v 7, bf 5 februari.

• emm84
    cerise81 skrev 2016-06-15 07:50:31 följande:

Hej, får jag hänga på?

Väntar nummer två 16 februari. Har en pojke född i oktober 2013 precis som du Stellla :) Är för övrigt lite äldre mamma, 35 nästa gång, nån mer 30 plus här i tråden?

Jag är 32 :)
  • vinnis

Hänger på här :) är 28 år... är inne i v.6 (5+3)

Har en son född- 13

Efter det 3 tidiga missfall förra året och nu då gravid för 5-e gången...är fruktansvärt nervig och ganska sänkt men hoppas hoppas att den lilla vill stanna...har molvärk och ömma bröst samt illamående som kommer å går hela dan :) är glad för alla symptom

• emm84

Hej alla som skickat meddelande till mig angående facebookgruppen, skriv gärna ert namn till hurtänktedunu så lägger hon till er, jag är bortrest och har lite svårt att fixa det nu :)

• Applerose

Hej!
    Tänkte jag hakar på här, är 28 år och inga barn sedan tidigare. Idag BIM+1, gjorde ett test från testlagret som visade positivt och ett från clearblue digital där det stod gravid 2-3 v. Kan inte riktigt ta in det faktiskt, känns helt galet. Så mycket känslor, glädje, rädsla. App säger bf 22/2.
    Grattis till er alla! :)

• Monsan

Grattis till alla som plussat.. :).. vad roligt det ska bli att följas åt..

• born93

Hej! Va kul att följas åt :D

Jag är 22, fyller 23 i år och väntar första barnet.

BF 6/2 enligt appen ;) känns väldigt overkligt, mår oförskämt bra så går nästan och väntar på att det ska vända :P

Tröttare och blir lätt lite snurrig när jag reser mig, känt av den "molande" värken alla nämner en gång hittils.

Grattis alla blivande föräldrar!!

Svar på tråden BF Februari 2017