• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Ilse79

Hej hej! Hoppar gärna in här, bf 23 feb så jag är inte ens i vecka 5.. BIM idag men fått tydliga (tycker jag ????) plus sedan ÄL+7.

Plussade lika tidigt förra gången och mår väldigt gravid. Svullen mage, stora bröst, illamående, kissnödig osv. Men det helt klart jobbigaste nu är man inte vill berätta än och det är såååå jobbigt??! Främst på jobbet, så nu gäller det att låtsas som ingenting i tre veckor till, sen har jag 6 härliga veckors semester att kräkas och må dåligt på...

Detta blir, om allt går bra, en typ sladdis, för vi har två tjejer på 6 och snart 5.

Kul det ska bli att följa er!

Dagens test överst. ????

• MammanAngelica

Det känns som vi är supermånga i tråden nu :) så många bebisar! :)
    Jag försöker fortfarande smälta måndagens plus haha

• Acire94

Någon mamma/blivande mamma som är ifrån skaraborg? Skulle vara kul att följas : D

• Gamlamamman
    Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2016-06-16 18:19:02 följande:

Jag är 39, 40 innan februari ;)

cerise81 skrev 2016-06-16 16:04:10 följande:

Haha, hur gammal är du? Jag klagade ju igår på att jag kände mig gammal som blir 35 nästa gång :) I de här sammanhangen med att "göra barn" börjar man ju bli lite äldre. Var ju orolig nu innan vi satte igång att det skulle bli svårt just pga min ålder men det givk tätt snabbt ändå tack och lov. Blir mitt andra barn också förutsatt att allt går vägen såklart.

Kul! Då ligger vi lika o kan känna oss gamla tillsammans. Haha.
  • langtanefterbaby
    MammanAngelica skrev 2016-06-16 18:31:03 följande:

Hade samma här. Ringde igår och fick tid 25:e juli och då är jag i v11. Tänk som sagt på att det är semestrar :)

Jag ringde idag. Fick tid 12 juli då ingen annan tid passade mig. Har ett jobb som är svårt att komma ifrån, så fick bli så kommer gå in i v 9 dagen efter inskrivningen.
  • MammanAngelica
    langtanefterbaby skrev 2016-06-16 20:52:50 följande:
    Jag ringde idag. Fick tid 12 juli då ingen annan tid passade mig. Har ett jobb som är svårt att komma ifrån, så fick bli så kommer gå in i v 9 dagen efter inskrivningen.
    Ja jag vet hur det kan va :-/ jobbade så förr när det var omöjligt och komma ifrån. Nu är jag på en stor arbetsplats med mkt flexibilitet. Känns toppen!
    Och ännu mer när man har en liten son på 6 år som verkar tycka det är jättekul och besöka akuten i tid och otid med hjärnskakningar och forsande näsblod och allt vad det är haha
  • Marängen

God morgon :) plussade imorse på äl+11-12 och undrar om jag får vara med här? :) har en dotter som är född juli-15. Vi är överlyckliga och jag är lite chockade över att förhoppningsvis bli tvåbarnsmamma i februari.. Wow! Men med minst 1 missfall och 1 MA innan dottern så kan jag inte njuta helt men jag ska göra mitt bästa :) får jag vara med i Facebook gruppen?

Svar på tråden BF Februari 2017