• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • langtanefterbaby
    hurtänktedunu skrev 2016-06-20 12:03:21 följande:

Vår grupp syns inte när man söker och är därmed helt hemlig. Ingen ser att ni är med och den går inte att söka på.

Vad heter er grupp?
  • emm84
    langtanefterbaby skrev 2016-06-20 12:51:31 följande:
    Okej fast jag är ju inte med i den och jag kunde söka på den och få fram medlemmarnas namn
    Är inte samma grupp, du kan inte söka på denna, du måste bli tillagd för att se den :)
  • emm84
    langtanefterbaby skrev 2016-06-20 12:52:10 följande:
    Vad heter er grupp?
    Du kan skicka ett PM till mig med ditt namn så lägger jag till dig som vän och sedan i gruppen :)
  • Goochigoo
    emm84 skrev 2016-06-20 11:33:14 följande:
    Grattis :)
    Tackar! 
    hurtänktedunu skrev 2016-06-20 12:04:53 följande:
    Grattis vad roligt. Vi har också en dotter född 2014.
    Tack! Åh vad mysigt
  • hurtänktedunu
    langtanefterbaby skrev 2016-06-20 12:52:10 följande:

Vad heter er grupp?

Februribebisar 2017. Den går inte att söka på
  • Zoey90
    hurtänktedunu skrev 2016-06-20 12:02:38 följande:
    Er grupp är inte hemlig och man kan se alla medlemmar
    Nej, det är en annan grupp man kan söka på. Mickis grupp är hemlig.
  • Hanalaya

Jag har blött lite under hela tiden, som en trolig konsekvens av att det är ivf-grav där man lägger till extra progesteron och man dessutom retar slemhinnorna hela tiden eftersom man för en progesteronet i slidan med en plastpinne.

Men idag kom det för första gången ut två små (1x1 mm) klumpar med levrat blod. Så nu är jag övertygad om att det är ett missfall på g.

Detta var för en halvtimme sen. Efter det har det inte kommit något mera. Ingen smärta värre än vanligt heller. Men är ändå nere.

• emm84
    Hanalaya skrev 2016-06-20 14:04:29 följande:

Jag har blött lite under hela tiden, som en trolig konsekvens av att det är ivf-grav där man lägger till extra progesteron och man dessutom retar slemhinnorna hela tiden eftersom man för en progesteronet i slidan med en plastpinne.

Men idag kom det för första gången ut två små (1x1 mm) klumpar med levrat blod. Så nu är jag övertygad om att det är ett missfall på g.

Detta var för en halvtimme sen. Efter det har det inte kommit något mera. Ingen smärta värre än vanligt heller. Men är ändå nere.

Håller tummarna för dej.
  • langtanefterbaby
    emm84 skrev 2016-06-20 13:34:18 följande:

Är inte samma grupp, du kan inte söka på denna, du måste bli tillagd för att se den :)

Okej, ja men då va det inte samma! Misstag för dom i den andra gruppen! jag har en bekant som va med i den så nu vet jag det
  • langtanefterbaby
    hurtänktedunu skrev 2016-06-20 13:43:04 följande:

Februribebisar 2017. Den går inte att söka på

Nej det va den andra februari gruppen som gick att söka på! misstag för dom i den, har en bekant med i den så nu vet jag ju att hon är gravid
Svar på tråden BF Februari 2017