• Mammasgryn

BF igår

Vi hade BF igår men ännu har inte det lilla pyret behagat att titta ut. Är det så att det finns några tips och idéer på hur man skulle kanske få h*n att titta ut? Har provat storstädning, förrådsrensning, bullbak, fönsterputsning m.m. Men inget verkar ha fått pyret på bättre tankar så h*n vill komma ut till oss. Eller är det bara att bita ihop och hoppas på att h*n vill ut självmant snart? ????

• Svar på tråden BF igår
  • HonanHöna
    anjamila skrev 2016-06-03 15:08:22 följande:

kvalar in här nu...hade bf igår men får nog snällt vänta typ en vecka till.

usch denna värme....

Värmen gör det fruktansvärt..
  • stepanova
    anjamila skrev 2016-06-03 15:08:22 följande:

kvalar in här nu...hade bf igår men får nog snällt vänta typ en vecka till.

usch denna värme....

För varmt för att vara preggo
  • stepanova
    HonanHöna skrev 2016-06-03 15:23:47 följande:

6 dagar nu.. Börjar tappa hoppet nu faktiskt! Lär väll bli igångsatt söndag den 12e..

Ja, vetu, jag börjar nästan undra vad som är "fel"?! De andra barnen har det inte varit nå bekymmer med att få ut:(
  • HonanHöna
    stepanova skrev 2016-06-03 15:56:40 följande:

Ja, vetu, jag börjar nästan undra vad som är "fel"?! De andra barnen har det inte varit nå bekymmer med att få ut:(

Hur många har du sen innan? Nä samma här, min son kom på bf :/ Så va änna beredd att denna lilla skulle bli lite tidigare, inte tvärtom :(
  • stepanova

Jag har två barn. Ena på bf+ 4, men då visste jag att han va påväg eftersom slempropp och tecken blödning kom på bf+3. Och väldigt onda riktiga sammandragningar. Nr två kom i vecka 39, och samma känningar började även där 1 dygn före! Så vad den här bebisen har för sig i magen förstår jag faktiskt inte!

• Mammasgryn
    stepanova skrev 2016-06-03 15:54:23 följande:

För varmt för att vara preggo

Ja idag har det varit riktigt varmt här med 25 grader i skuggan typ. Så har fått låna dotterns pool lite idag för att det ska svalka något iaf.

För en gångs skull gjorde det inget om vädret skulle vara lite halvdant när man är hemma
  • HonanHöna
    stepanova skrev 2016-06-03 16:05:39 följande:

Jag har två barn. Ena på bf+ 4, men då visste jag att han va påväg eftersom slempropp och tecken blödning kom på bf+3. Och väldigt onda riktiga sammandragningar. Nr två kom i vecka 39, och samma känningar började även där 1 dygn före! Så vad den här bebisen har för sig i magen förstår jag faktiskt inte!

Ja visst känns det konstigt då.. Ja sa det till min bm igår, att ja börjar undra om jag e trasig.. Men de trodde hon absolut inte, utan att det kan va såhär.. O att det e väldigt många som går över tiden nu tydligen.. Men de hjälper ju inte mig!! Jag börjar få så tråkiga tankar också.. :/
  • stepanova
    HonanHöna skrev 2016-06-03 16:14:10 följande:

Ja visst känns det konstigt då.. Ja sa det till min bm igår, att ja börjar undra om jag e trasig.. Men de trodde hon absolut inte, utan att det kan va såhär.. O att det e väldigt många som går över tiden nu tydligen.. Men de hjälper ju inte mig!! Jag börjar få så tråkiga tankar också.. :/

Ja, allt möjligt har jag oxå börjat fundera över! Om det e nå fel på moderkakan osv. Men på mvc säger det likadant som de sa till dig.
  • HonanHöna
    stepanova skrev 2016-06-03 19:00:52 följande:

Ja, allt möjligt har jag oxå börjat fundera över! Om det e nå fel på moderkakan osv. Men på mvc säger det likadant som de sa till dig.

Ja.. Blir knäpp snart! Nu igen har ja massa sammandragningar me mensvärk igen, kommer att försvinna inatt igen :/
  • stepanova
    HonanHöna skrev 2016-06-04 17:03:34 följande:

Idag 12.25 kom våran lilla tjej :)

Åååh, grattis. Kan inte va mera avis! Lycka till! Och njut!<3
  • HonanHöna
    stepanova skrev 2016-06-04 18:26:45 följande:

Åååh, grattis. Kan inte va mera avis! Lycka till! Och njut!<3

Tusen tack ;) o lycka till. Håller tummarna för dig
  • anjamila

Grattis! 
  • Mammasgryn

Vad roligt! Grattis till er och lilltösen ?
Svar på tråden BF igår