• Anonym (Carl)

Hur ska jag skriva till henne?

Hej!

Hur ska man skriva till en tjej man tycker om utan att man blir för jobbig.

Har träffat en tjej några gånger och då har vi haft jättetrevligt tillsammans.

Men när det kommer till kommunikation via telefon så får jag en känsla av att hon inte är intresserad.

Jag skrev till henne för någon dag sen och frågade om hon ville hitta på något i helgen.

Men hon var upptagen och jag är rädd för stt hon kanske tycker jag är jobbig om jag skriver något mer.

• Svar på tråden Hur ska jag skriva till henne?
  • Anonym (1)

varför lägger du frågan på sexforumet? 

du får nog fråga rakt ut om hon är intresserad eller inte. Ganska många har svårt att verkar "otrevliga" så istället för att säga nej tack, svara de inte, eller svarar undvikande. 
    Det är ju bättre få tydligt besked. 

Men eftersom du redan skrivit och hon då sa hon inte kunde, men inte själv föreslog en annan dag, så är hon nog inte så intresserad. 

• Anonym (Carl)

För cirka 1 år sedan så var den här tjejen intresserad utav mig. Nu har istället jag blivit intresserad utav henne. Vi har träffats några gånger och då har det varit väldigt trevligt.

För cirka 2 veckor sedan så bjöd jag ut henne på resturang. Vi satt där i nästan 3 timmar utan att det var tyst i 1 sekund.

Jag tyckte att hon började bli mer och mer intresserad ju mer tiden gick.

Hon satt och kollade mig i ögonen och log, hon skrattade åt saker jag sa men som egentligen inte var roliga, hon började pilla med håret, hon började öppna upp sig mer och mer genom att berätta hennes åsikter.

Och tillslut sa hon att hon gillar att prata med mig eftersom det verkar som om jag lyssnar och bryr mig. Hon sa även att hon känner att hon kan berätta hennes åsikter för mig utan att jag ser ner på henne.

Det var en väldigt lyckad kväll tycker jag.

Några dagar senare berättade en kompis till mig att han hade pratat med två tjejkompisar till tjejen som jag bjöd ut. De hade sagt att de tycker det är synd att det inte finns fler killar som mig.

Men jag vet sedan innan att hon är väldigt seg på att svara på meddelanden.

Tycker du att jag ske ge upp bara för att hon sa att hon inte kunde en enda helg?

Jag får väll fråga om hon kan någon annan gång annars. Men det är det som får mig att känna mig jobbig.

Anonym (1) skrev 2016-06-01 18:09:55 följande:

varför lägger du frågan på sexforumet? 

du får nog fråga rakt ut om hon är intresserad eller inte. Ganska många har svårt att verkar "otrevliga" så istället för att säga nej tack, svara de inte, eller svarar undvikande. 

Det är ju bättre få tydligt besked. 

Men eftersom du redan skrivit och hon då sa hon inte kunde, men inte själv föreslog en annan dag, så är hon nog inte så intresserad. 

• vargveum

"Carl" eller vad du heter, det här är fjärde gången på en vecka du har gjort den här utläggningen, tre egna trådstarter och så har du kapat en annan stackares tråd också. Lägg ner!!!

• MammAmma

Nu börjar du bli lite väl besatt. Det är creepy och hon uppfattar dig sannolikt som så också. Låt henne vara, vill hon dig nåt hör hon väl av sig.

• Anonym (1)

aha jag tyckte väl jag kände igen frågan. Då har jag svarat i en tidigare tråd också.

testa nåt på riktigt i stället för att sitta och skriva här inne. Dagarna bara rinner iväg. Men å andra sidan, det är ju också ett besked från henne, att du inte hör från henne = inte intresserad 

Svar på tråden Hur ska jag skriva till henne?