Springmask
Min rekommendation är att du varvar vanquin med vermox en till två gånger i veckan under fyra veckor. OCH slutar HELT med socker tills masken med säkerhet är borta.
Min rekommendation är att du varvar vanquin med vermox en till två gånger i veckan under fyra veckor. OCH slutar HELT med socker tills masken med säkerhet är borta.
Oj det lät mycket, att varva med både vanquin och vermox. Det hade nog inte min mage ens klarat av. Så springmasken gillar socker? Hade jag ingen aning om.
Okej.. Maskarna försvann ju efter förra dosen. Två månader sen typ på datumet. Varför kommer de tillbaka? Knappast så att jag gräver i sandlådan och inte tvättar mig. Alla i familjen har behandlats
Men om man fått bort maskarna en gång med medicinerna så finns det ju inte kvar i kroppen längre? Sen helt plötsligt kommer de tillbaka. Från vart?
Återsmittad från vart? Nitisk städning alla familjemedlemmar behandlade. Symtomfria i två månader och sen tillbaka igen. Men bara på mig. Ingen annan. Hade mer förstått om barnen fått det först eftersom de inte håller samma hygien som en vuxen...