Inlägg från: Vinus759 |Visa alla inlägg
  • Vinus759

Vi som är gifta/tillsammans med albaner :)

Kom inte in på min sida av någon anledning???? Jo det vet jag att folk gör, det är mest allt runtom som gör att varningsklockorna ringer. Han ljög först om sin ålder och sen om att han hade fått uppehållstillstånd, vilket han inte fått och inte kommer få heller. Sa även till henne att han var miljonär vilket han inte är kom det fram. Nu sitter han och hans familj nere i Albanien och pressar henne till att hon måste komma ner dit och gifta sig med honom därnere samt att hon ska låta honom adoptera hennes barn så han ska få komma hit pga det:-/

• Vinus759

Hon lyssnar verkligen inte utan alla som försöker prata med henne är bara dumma i huvudet eller så är de avundsjuka på deras kärlek. Så vet inte riktigt hur man ska nå fram till henne då?

Hon vill varken gifta sig eller skaffa barn med honom såhär tidigt med tanke på hur kort tid dr känt varandra och att hon redan har två barn som har en far som övergett dom. Då får hon bara höra hur dålig hon är som har barn med någon som inte vill och att hon säkert vill ha tillbaka exet. Hans familj har köpt biljetter till henne och barnen för de vill att dom ska komma ner dit så de får gifta sig. De tjatar verkligen på henne om det. Enda som verkar vara vettig är han syster som är kvar i Sverige, hon säger till henne att hon absolut inte ska åka ner dit och gifta sig i Albanien:-/

• Vinus759

Ja hennes föräldrar är helt knäckta över detta. Det är barnen jag tänker mest på, de är inte 1 1/2 år än och hon är verkligen beredd att åka ner dit. Och lämna barnen hos sina föräldrar en månad. För de kommer inte komma ihåg det när de blir större:-/

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med albaner :)