• Milernia

Bim Juli 2016

Hoppar in här med. Bim den 14:e. Inte planerat gravid men tar gärna emot ett syskon med öppna armar. Har mycket värk i äggstockar, svank och hade två bruna flytningar i bim -4 som sedan upphörde helt. Känns som att mensen kommer närsom men vi får se helt enkelt. Kan ju önska att den inte gör det ????????

• Milernia
    Sobika skrev 2016-07-12 15:21:06 följande:

Jag har bim torsdag/fredag och det va helt blankt imorse så det känns ganska hopplöst här med! Hoppas det bara är lite tidigt för oss ändå med testandet!

Har också bim torsdag och testat negativt hittils. Håller tummar för er båda!
  • Milernia

Bruna flytningar har återkommit och massa värk så tror det är kört. Bim -2. :/ nåja.. Får se hur detta går.

• Milernia

Bim -1 och har haft bruna sparsamma spottings sen i bim -6. Värker hela tiden i svank och äggstockar till och från. Får se om mensen behagar att komma eller ej. Gör ev ett test imorgon eller övermorgon om den inte kommit. Känns lite hopplöst. :/

• Milernia

Mensen kom nu på em bim-1. Färskt blod. Ska ta ett test ändå när jag fått hem för att klargöra att det inte är något. Blödde med sonen i början på grav. Tror det är kört denna månad dock. :(

All lycka till för er andra!

• Milernia

Förstår inte riktigt. Är det fler som blödigt vid bim och ändå varit gravid? Hittils har jag varit negativ men har inte tagit ett test idag på bim -1. Har haft bruna flytningar sedan 1v tillbaka och mycket molande/värk. Idag på em kom det färskt blod. Ganska rikligt. Nu är det bara brunt med ytterst lite färskt blod i. Tror ni det fortfarande är kört? Känns som att mensen avtagit något. Ska ta ett test imorgon men all denna vänta och funderingar tar ju kål på en.

Svar på tråden Bim Juli 2016