• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • MissJL
    Guffy78 skrev 2016-07-18 13:27:31 följande:

Ni som har blivit gravida nyss har ni känt molvärken varje dag mer eller mindre eller inte känt något?

Jag går efter symptom och har haft kraftig molvärk i flera dagar men nu det bara drar i magen då och då. Är så rädd att jag kommer inte känna något när jag vet att det finns nåt i mage nu.

Jag plussade i lördags! Jag trodde det var mensvärk men förstår nu att det var molvärk som kom på BIM-2 och fortsätter o gno, är på BIM+2 idag. Molvärk o lite illamående.
  • amham

Hej alla!

Ni verkar ha bra svar här inne. Jag har BIM på fredag och hoppas på det bästa. Men nästan en vecka efter min mens så blödde jag igen. Väldigt mörkt blod första dagen som övergick i färskt rött blod. Andra dagen blev det ljusrosa och på tredje dagen var det mest flytningar. Vad kan detta bero på? Någon som varit med om samma?

• Guffy78
    MissJL skrev 2016-07-18 14:52:39 följande:

Jag plussade i lördags! Jag trodde det var mensvärk men förstår nu att det var molvärk som kom på BIM-2 och fortsätter o gno, är på BIM+2 idag. Molvärk o lite illamående.

Hur snart började du få molvärk efter ÄL ? Var det någon uppehåll i den eller molar det konstant? För mig kommer det i omgångar . Jag är någonstans från Bim -5 till Bim -2 idag enligt olika uträkningar. Jag tippar på Bim -5 dock för tester är så pass svaga än.
  • MissJL
    Guffy78 skrev 2016-07-18 15:24:29 följande:

Hur snart började du få molvärk efter ÄL ? Var det någon uppehåll i den eller molar det konstant? För mig kommer det i omgångar . Jag är någonstans från Bim -5 till Bim -2 idag enligt olika uträkningar. Jag tippar på Bim -5 dock för tester är så pass svaga än.

ÄL +12 började molvärken, plussade på ÄL+14 dvs BIM. Värken är ganska konstant. Men jag mår sämre på förmiddagarna.. Det vattnas i munnen o jag mår illa.. Men helt klart hanterbart!
  • Videungen

Iih!!! BIM på onsdag! Har haft mensvärk/älvärk igår o idag morse men ingen mens ännu! Tempen steg ytterligare idag också! Spännande :D brukar få mensvärk samtidigt som mensen vanligtvis. Är på äl+12 nu!

Så här ser min kurva ut på ff:

Vad tror ni? Låter väl som det finns hopp va?!

• Guffy78
    Videungen skrev 2016-07-18 16:47:47 följande:

Iih!!! BIM på onsdag! Har haft mensvärk/älvärk igår o idag morse men ingen mens ännu! Tempen steg ytterligare idag också! Spännande :D brukar få mensvärk samtidigt som mensen vanligtvis. Är på äl+12 nu!

Så här ser min kurva ut på ff:

Vad tror ni? Låter väl som det finns hopp va?!

Ser ut att du hade implantation dip igår därav molvärk som du har fått. Om det har tagit sig borde du få utslag redan imorgon på test.
  • Skyrocket
    MissJL skrev 2016-07-18 14:52:39 följande:

Grattis till plusset!!
  • Ippaas

BIM -7 idag. Haft mensvärk fram tills igår men idag känner jag ingenting. Förstår mig inte på denna konstiga kropp. Varför känner man så om det inte beror på varken mens eller graviditet?

• Videungen
    MissJL skrev 2016-07-18 16:14:48 följande:

ÄL +12 började molvärken, plussade på ÄL+14 dvs BIM. Värken är ganska konstant. Men jag mår sämre på förmiddagarna.. Det vattnas i munnen o jag mår illa.. Men helt klart hanterbart!

Åh! Låter lite som mig! Fast för mig började molvärken igår kväll och inget under natten men sedan en stund idag på morgonen också. Är på äl+12 idag o tempen sjönk igår o höjdes ganska mycket idag! Är på bim-2 nu! Tempar du? Hur har din temp sett ut denna månaden?
    Guffy78 skrev 2016-07-18 16:54:37 följande:

Ser ut att du hade implantation dip igår därav molvärk som du har fått. Om det har tagit sig borde du få utslag redan imorgon på test.

Åh! Hoppas! Har bara ett cb digitalt hemma så väntar nog till bim+1, på torsdag, tror jag :)
  • Anonym (Pmds)

Nån av er som upplevt yrsel innan BIM. Var igår och handlade och blev helt galet yr. Som att allt rörde på sig. Fick stå och hålla fast mig i en hylla eftersom det kändes som att jag skulle svimma. Sen började det sticka och domna i läppar och fötter, var skitläskigt att gå.

Berättade om mina symtom åt syrran idag som sa att hon brukar få liknande innan migrän ibland och men att hon nästan bara fått så då hon varit gravid. Jag har varken migrän eller huvudvärk.

Svar på tråden Bim Juli 2016