• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (Pmds)

Ni som fått svagt pos på testlagrets stickor, har det visat Pos om ni testat med cb digital då också?

• Guffy78

Idag vill man gräva sig ner och gråta.. Plusset blev svagare och alla symptom har blivit mindre- molvärken inte så stark och brösten ömmar inte lika mycket :( har i alla fall väldigt starka tester från igår att visa läkare för att konstatera 10-E gången då ägget har släppt efter fästningen . Den här gången har jag inte hunnit gå ens i vecka 3+6 . Jag misstänker att den har släppt igår då jag hade illningar i ljumsken och underlivet , gjorde jätteont. Tempen dock sköt upp ordentligt från 36.9 till 37.1 imorse .. Men jag går efter tester.

Grattis till alla nya plus och jag får väl försöka en gång till i augusti.:(

• corran
    Guffy78 skrev 2016-07-19 13:37:40 följande:

Idag vill man gräva sig ner och gråta.. Plusset blev svagare och alla symptom har blivit mindre- molvärken inte så stark och brösten ömmar inte lika mycket :( har i alla fall väldigt starka tester från igår att visa läkare för att konstatera 10-E gången då ägget har släppt efter fästningen . Den här gången har jag inte hunnit gå ens i vecka 3+6 . Jag misstänker att den har släppt igår då jag hade illningar i ljumsken och underlivet , gjorde jätteont. Tempen dock sköt upp ordentligt från 36.9 till 37.1 imorse .. Men jag går efter tester.

Grattis till alla nya plus och jag får väl försöka en gång till i augusti.:(

Det där behöver inte alls betyda något. Förstår om du tror det och det kan ju betyda mf.. men såhär har det sett ut för mig. Kolla på BIM + 4 (13/7) och sen första testet 16/7. Alltså 3 dagar gick och testet blev svagare än den 13e. (Det var morgon urin dessutom). Mycket märkligt. Tog sedan ett till efter ett par timmat och fick väldigt starkt. Är fortfarande gravid och st verkar gå framåt då digitala har ökat sol det ska för mig också :)

• Anonym (Pmds)

Hoppsan Kerstin! Imponerad över att den gamla kroppen still is working.

Så för mig var det ett solklart fall att frånvaro av pmds var resultatet av en graviditet. Ganska coolt ändå hur det funkar. Många säger att man känner när det är på riktigt och så kändes det för mig också. Har varit skengravid många gånger, men den här gången kändes det ändå annorlunda. Kände ganska tidigt att nu händer det nått utöver de vanliga.

Spännande att se nu om det går all the way. Mååååånga år sen jag var gravid sist. Trodde aldrig jag skulle skaffa fler barn efter 30. Hoho. Idag är jag 32.

• Tiger grr

Fick lite rosa i trosorna idag och rätt mkt mensvärk, som jag normalt inte brukar ha. Hoppas inte det blir en sån där månad då mensen hoppar och man får vänta extra länge på nästa tillfälle. Min cykel brukar oftast vara kring 40 dgr. Bara det är en evighet när man ska baka, annars är det ju skönt att slippa blöda så ofta. :D

BIM-6 idag.

• Tiger grr

Svårt att se, prickarna stör lite för mig. Men att du ser är ju det viktiga och så hoppas jag det blir starkare. :) tack för dina tummar! :))

Julie92 skrev 2016-07-19 13:05:06 följande:

Ja man anstränger juh ögonen så det tillslut gör ont haha! Men har fått brekräftat från flera som såg som tur va, så jag inte inbillade mig! Ser du mitt streck? Håller tummarna att plusset kommer snart för dig:D

• Tiger grr

Grattis! :D

Anonym (Pmds) skrev 2016-07-19 14:56:19 följande:

Så för mig var det ett solklart fall att frånvaro av pmds var resultatet av en graviditet. Ganska coolt ändå hur det funkar. Många säger att man känner när det är på riktigt och så kändes det för mig också. Har varit skengravid många gånger, men den här gången kändes det ändå annorlunda. Kände ganska tidigt att nu händer det nått utöver de vanliga.

Spännande att se nu om det går all the way. Mååååånga år sen jag var gravid sist. Trodde aldrig jag skulle skaffa fler barn efter 30. Hoho. Idag är jag 32.

• lillagumman85
    Anonym (Pmds) skrev 2016-07-19 14:56:19 följande:

Stort grattis!

Jag är i samma tankar som du. Inte samma känsla denna månad som tidigare. Inte några klara symtom alls och hoppas att jag får ett + sen med när jag testar.

Hade bestämt mig för att inte skaffa barn över 30 och nu är jag 31 och ser inga problem med det. Är snart fem år sedan min son föddes och man har ju lite glömt hur det var.. haha

Vilken dag är du på? Själv har jag bim idag.

• Anonym (Pmds)
    lillagumman85 skrev 2016-07-19 16:12:29 följande:

Stort grattis!

Jag är i samma tankar som du. Inte samma känsla denna månad som tidigare. Inte några klara symtom alls och hoppas att jag får ett + sen med när jag testar.

Hade bestämt mig för att inte skaffa barn över 30 och nu är jag 31 och ser inga problem med det. Är snart fem år sedan min son föddes och man har ju lite glömt hur det var.. haha

Vilken dag är du på? Själv har jag bim idag.

Nä, 32 är ju ingen ålder egentligen. Haha. Har en 07 och 09 sen tidigare, så blir ju en 17 nu då. Haha. Sladdis. Men det är för att jag har en ny man som inte har några barn och gärna vill ha. Han är så himla fin så man vill absolut ha barn med han. Annars hade det inte vart aktuellt att börja om igen.

Jag vet inte riktigt på vilken dag jag är. Brukar ha en cykel på 28-32 dagar, men sist var den helt kruppig, kände att jag fick äl tidigare än vanligt så mensen satte igång redan på dag 26. Denna månad har jag inte känt av äl direkt. Tror vi hade sex 5/6 juli nån gång, sen dess har jag vart bortrest så måste haft ägglossning därikring. Så det är väldigt luddigt. Men skulle tro att jag ligger kring BIM eller kanske just före eftersom plusset på teststickan var så svagt. Tidigare när jag plussat några dagar efter BIM har det alltid vart tydligt.

Ska du testa idag eller väntar du några dagar?
  • Kynisen

Meeeeen hur kan jag va så klantig att glömma bort att kolla testet inom rätta tiden???? Suck!!!! Så nu vet jag ju inte om det svaga men tydliga rosa strecket är ett "gravid streck" eller inte.... Ghaaa!!!! Nu vet jag inte om jag ska testa i morgon eller vänta till torsdag.... Suck suck!!!

Svar på tråden Bim Juli 2016