Bim Juli 2016
cfmilla: Sett flera här som fått tempdip och sen har den vänt uppåt igen. Så behöver inte alls vara så. Brukar du få mens på ÄL+14? hur myckt dippade tempen. Jag ligger ganska stadigt på 36,9, precis börjat med å tempa.
mammaresan: Efter att ha haft koll på älsekretet en del har jag märkt att det kan skilja sig väldigt mycket från månad till månad.. Men det kan nog variera lite från dag till dag innan ÄL hur pass trådigt det är.
Men bara för att jag skrev här så kollade jag efter jag skrivit och då upptäckte jag lite trådaktigt sekret igen men är fortfarande en bit kvar till det där sekret man VET betyder INSEMINERA MIG. Hahaha! 
Första gången jag mådde helt pyton då var jag inte alls gravid istället, haha. Så ja, det är som roulett det där..
När du kollar sekretet känner du inne i slidan då? Vissa cykler är det ju mer sekret än andra och denna cykel har det varit mindre sekret även för mig men har jag känt några gånger per dag och även innanför har det varit lättare att upptäcka sekretet. Vilken tid på dygnet man kollar är också viktigt för huruvida man upptäcker sekret eller inte, kvällarna är bättre.