• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • copycat

Men så roligt! Stort grattis!:) vilken ÄL+dag var du på?:)

Myran92 skrev 2016-07-01 21:06:08 följande:

Jag var tvungen att testa digitalt nu på kvällen och få ett test som var mer svart på vitt! ???? Tack för era gratulationer, känns helt otroligt och nervöst!

• 10oktober

Så nyttigt att läsa era diskussioner om ÄL! Inser att vi kanske "la av" med sex någon dag för tidigt förra månaden.

Några tips för att orka ha sex så ofta kring de där dagarna runt ÄL? Normalt har vi sex ca en gång i veckan och nästan aldrig två dagar i rad... det räcker för oss så vi får liksom göra en ansträngning nu. Hur gör ni?

• DevilsDaughter

mammaresan: Jag brukar oftast kolla det sekret som kommer på pappret, men är det sparsamt så kollar jag även där inne. Denna månaden hade jag som sagt inget synlligt sekret, kollade inne men det va inget där heller. Var snustorr vid sex.. Så risk finns ju att det inte var ngn ägglossning alls denna månad. Men jag lever på hoppet då jag kände ÄLsmärta iaf. 

• adnils

Herregud!!!!

Jag blödde lite inatt, så tänkte ja nu kommer mensen igång men när jag vakna imorse hade de inte kommit mer.

Tog nyss ett CB test som visade gravid 3+.

Jag är såå glad!! Vi har försökt i mer än ett halvår!

• Cfmilla
    copycat skrev 2016-07-02 08:13:56 följande:

ÄL+8.....kan tiden gå saktare?! Är helt otroligt. Man skulle ju hinna lösa världsproblem alltid mellan ÄL-BIM????

Ligger här i sängen och känner mig lite svullen på höger sida rätt långt ner mot höftbenet..men det är väl bara nåt trams. Tyckte jag hade metallsmak i munnen igår också men alltså...ja...jag kände ju verkligen ingenting när jag plussade med dottern 2014. Plussade ÄL+14 (hade inte tagit nåt test innan det) och hade inte märkt nåt under de 14 dagarna..

Hur känner ni andra som är runt äl+8?

Lite ömma bröstvårtor( inget ovanligt efter äl) lipade massor !? Annars inget!
  • emzerus
    DevilsDaughter skrev 2016-07-02 06:19:30 följande:

Testade negativt idag (såklart), är ju så tidigt men tänker om det nu blivit ngt så kanske en skugga visar sig iaf.. men nada.. kommer testa på måndag igen ÄL+8.

Är ju väldigt tidigt så är absolut inte kört! Testa om några dagar igen så hoppas jag det visar nåt :)

På din fråga om jag slutat testa innan bim då är svaret tyvärr nej. Önskar jag kunde låta bli o testa men Jag lyckas aldrig hålla mig.

Denna cykel kommer jag vara utomlands efter äl fram till äl+12 ca iaf...så då borde jag kunna låta bli att testa så tidigt.

Tänk att det ska vara så svårt!
  • emzerus
    DevilsDaughter skrev 2016-07-02 06:19:30 följande:

Testade negativt idag (såklart), är ju så tidigt men tänker om det nu blivit ngt så kanske en skugga visar sig iaf.. men nada.. kommer testa på måndag igen ÄL+8.

Är ju väldigt tidigt så är absolut inte kört! Testa om några dagar igen så hoppas jag det visar nåt :)

På din fråga om jag slutat testa innan bim då är svaret tyvärr nej. Önskar jag kunde låta bli o testa men Jag lyckas aldrig hålla mig.

Denna cykel kommer jag vara utomlands efter äl fram till äl+12 ca iaf...så då borde jag kunna låta bli att testa så tidigt.

Tänk att det ska vara så svårt!
  • lindgrenmaria91
    ungmamma16 skrev 2016-07-01 21:36:34 följande:

Grattis i förskott! Hoppas du får en bra födelsedagspresent ???? har du några symptom?

Tack :D njae, trött men har ju 2 barn som kör slut på en ;) sen lite ont i brösten, men vet inte om jag känner efter för mycket!

Själv då? :D
  • josefinenyberg
    adnils skrev 2016-07-02 09:44:38 följande:

Herregud!!!!

Jag blödde lite inatt, så tänkte ja nu kommer mensen igång men när jag vakna imorse hade de inte kommit mer.

Stort grattis!! Va roligt för er :D hoppas så på ett plus här snart också! Dock bara på andra försöket på barn 2 men det känns ju som en evighet haha!
  • Mammaresan
    DevilsDaughter skrev 2016-07-02 08:56:22 följande:

mammaresan: Jag brukar oftast kolla det sekret som kommer på pappret, men är det sparsamt så kollar jag även där inne. Denna månaden hade jag som sagt inget synlligt sekret, kollade inne men det va inget där heller. Var snustorr vid sex.. Så risk finns ju att det inte var ngn ägglossning alls denna månad. Men jag lever på hoppet då jag kände ÄLsmärta iaf. 

Håller tummarna för att det var ägglossning denna månad då så det finns chans för en liten! ^_^
    adnils skrev 2016-07-02 09:44:38 följande:

Herregud!!!!

Men åh så så stort grattis!!! :D :D Vilken dag från BIM blev det plus?
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
Svar på tråden Bim Juli 2016