• Anonym (SCB)

Vaginalt vs Analt

- Hur ofta har ni vaginalt respektive analt sex?

- Hur många gånger av 10 tillfällen har du vaginalt respektive analt sex?

- Vill du ha mer vaginalt eller analt sex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vaginalt vs Analt
  • 100kgpappa

Det går lite i vågor med analsexet, ibland blir det ingenting på en månad, sen tre gånger på en vecka.

Men hade gärna haft det lite oftare, typ varannan gång i snitt, nu ligger vi nog på vsr fjärde, om vi räknar penetration. Tunga och fingrar blir det nästan alltid.

Så på 10 samlag ingår anal penetration i 2-3 av dem i snitt.

• Anonym (aldrig)

Har aldrig analsex, och saknar det inte. Varför välja röven om det finns en underbar fitta liksom.

• Tecum
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-12 19:00:48 följande:
    Har aldrig analsex, och saknar det inte. Varför välja röven om det finns en underbar fitta liksom.
    Word!
  • Smecker
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-12 19:00:48 följande:

För att man tänder på det, tycker att det är skönt, njuter av det? Också.

Varför äter inte du din favoriträtt alla dagar i veckan, året runt? Eller har du kanske, hemska tanke, FLERA favoriträtter?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • MrFlex

Jag har precis lyckats väcka min frus nyfikenhet för analsex. Under de senaste månaderna har frekvensen gått från 0 till ca 50% av samlagen. Nu är det hon som ber om det. Återstår att se om det är nyhetens behag eller om det blir ett stående inslag i vårt sexliv. Jag är mest nöjd över att jag lyckades få henne att överge sin förutfattade mening och ge det en chans, särskilt då det visade sig att hon verkligen tycker det är skönt och att ger henne kraftiga orgasmer.

• fae
    Anonym (SCB) skrev 2016-06-12 17:47:40 följande:

- Hur ofta har ni vaginalt respektive analt sex?

- Hur många gånger av 10 tillfällen har du vaginalt respektive analt sex?

- Vill du ha mer vaginalt eller analt sex?

Första frågan blir rätt konstig. Menar du hur ofta under en viss tidsperiod? Hur ofta i snitt?

Nåja. Alltid kukifitta-sex. Nästan alltid kukiröv-sex. Säg 9 av 10.

Nej det är jättebra som det är.
  • Anonym (Kille)

Brukar bli anal penetration typ 2-3 gånger i månaden. Men det går i vågor, ibland inget alls på ett par månader. Lite pilla runt anus 100% av gångerna vi har sex. Runt 7-8 gånger i månaden har vi vaginalt sex.

Jag skulle nog gärna ha lite mer anal och oralsex än vi har idag, men för mig handlar det om en önskan om ökad variation. Skulle jag bara få vaginalt sex, eller bara anala samlag eller bara oralsex skulle jag tycka det var trist.

Svar på tråden Vaginalt vs Analt