Vaginalt vs Analt
- Hur ofta har ni vaginalt respektive analt sex?
- Hur många gånger av 10 tillfällen har du vaginalt respektive analt sex?
- Vill du ha mer vaginalt eller analt sex?
Analt är usch. Jag har alltid vart fixerad av det, och älskat när tjejer ställt upp på det. Sedan testade jag själv med en dildo och fyfan vad obehagligt det är. Det är jätteskönt att stoppa in snoppen där, men av respekt skall jag aldrig fråga efter det igen. För att ta emot är hemskt..
Känner inget alls behov av analsex och inte han heller. Vi funderade på det någon gång som unga och nykära men var inte tillräckligt intresserade.
Nu kan jag inte ha analsex heller, ska till läkaren för blödande hemorrojder som brustit idag, var en pöl med blod på golvet i morse och helt rött i toan. Haft problem i tolv år men de vägrar hittills att åtgärda kirurgiskt, livet är fantastiskt.
Eller så borde jag varit man, för alla jag hört om som fått sådana operationer är män. Men som kvinna ska man bara vara glad och tacksam för att man har fött ett barn eller nåt, skit samma om man har kronisk foglossning och en helt naturlig analplugg av bråck i tarmen som gör det till ett helvete att gå på toa vissa dar.
Har tre bråck ovanpå varandra som bildades medan jag var gravid, aldrig haft problem innan dess. Så ni som gillar analt, uppskatta det medan ni kan...
Vissa saker måste jag (säg till om du vill ha en lista). Dock inte skriva om analsex på familjeliv. Men det roar mig att provocera såna som dig, så du kommer höra från mig igen om du svarar.
Analt är usch. Jag har alltid vart fixerad av det, och älskat när tjejer ställt upp på det. Sedan testade jag själv med en dildo och fyfan vad obehagligt det är. Det är jätteskönt att stoppa in snoppen där, men av respekt skall jag aldrig fråga efter det igen. För att ta emot är hemskt..
Har aldrig haft analsex. Skulle dock vilja prova, men jag vågar inte.
Isåfall är det "måste" som rör ändring av min ståndpunk när det gäller analsex i förhållande till population är ett av dom.
/Tillräckligt vitktig för att ägna 7 rader. /Hot är för ikompetenta, och även om jag vore inkompetent vore ett hot på ett anonymt diskussionsförum tämligen menlöst.
Har mycket analsex och är nöjd med det. Hade varit nöjd med mindre analsex också. Vi har rätt mycket sex överhuvudtaget och olika sex, så jag har inget att klaga på.
Gick inte riktigt att rösta med alternativen som finns.
Är tjej. Har aldrig analt sex på mig så varken jag eller mina partners tänder på det.
Däremot relativt ofta analt sex på en av mina partners (framförallt med strapon), mer sällan med en annan.
Inte riktigt tydliga alternativ. Om han har sin penis i mig vaginalt samtidigt som han fistar mig analt, hur räknas det då?
Inte riktigt tydliga alternativ. Om han har sin penis i mig vaginalt samtidigt som han fistar mig analt, hur räknas det då?