• Anonym (SCB)

Vaginalt vs Analt

- Hur ofta har ni vaginalt respektive analt sex?

- Hur många gånger av 10 tillfällen har du vaginalt respektive analt sex?

- Vill du ha mer vaginalt eller analt sex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vaginalt vs Analt
  • fae
    Anonym (analt:() skrev 2016-06-14 16:48:20 följande:

Analt är usch. Jag har alltid vart fixerad av det, och älskat när tjejer ställt upp på det. Sedan testade jag själv med en dildo och fyfan vad obehagligt det är. Det är jätteskönt att stoppa in snoppen där, men av respekt skall jag aldrig fråga efter det igen. För att ta emot är hemskt.. 

Vidare är det stor skillnad i känsla mellan dildo och kuk. Har du provat kuk? Kanske du skulle gilla bättre.
  • Anonym (Same)
    Anonym (ont) skrev 2016-06-13 08:13:12 följande:

Känner inget alls behov av analsex och inte han heller. Vi funderade på det någon gång som unga och nykära men var inte tillräckligt intresserade.

Nu kan jag inte ha analsex heller, ska till läkaren för blödande hemorrojder som brustit idag, var en pöl med blod på golvet i morse och helt rött i toan. Haft problem i tolv år men de vägrar hittills att åtgärda kirurgiskt, livet är fantastiskt.

Eller så borde jag varit man, för alla jag hört om som fått sådana operationer är män. Men som kvinna ska man bara vara glad och tacksam för att man har fött ett barn eller nåt, skit samma om man har kronisk foglossning och en helt naturlig analplugg av bråck i tarmen som gör det till ett helvete att gå på toa vissa dar.

Har tre bråck ovanpå varandra som bildades medan jag var gravid, aldrig haft problem innan dess. Så ni som gillar analt, uppskatta det medan ni kan...

Jeg har hatt samme problem i 25 år. To ganger har jeg fått kirurgisk inngrep, og det ble ikke noe bedre. Noen ganger blöder jeg grusomt mye, noen ganger har jeg så vondt at jeg tror jeg skal dø.

Men jeg har analsex i de gode periodene, blir kanskje litt verre etterpå, men jeg holder ut ;) Det som er verst, er at jeg synes det er stygt å se på, liker ikke å vise fram stussen min til mannen min, men han bryr seg inte, han er bare glad han får analsex noen ganger i året.
  • Anonym (analt:()
    fae skrev 2016-06-14 16:53:19 följande:
    Vidare är det stor skillnad i känsla mellan dildo och kuk. Har du provat kuk? Kanske du skulle gilla bättre.
    Nej det har jag inte, och riktigt så pass nyfiken är jag inte så jag skulle vilja testa:D (Är heterosexuell)
  • Anonym (aldrig)
    Anonym (LDA) skrev 2016-06-14 03:57:53 följande:
    Nej, du måste fan ingenting... Håll dig bara undan alla delar av mänskligheten istället.

Antingen går du stenhårt in för att provocera eller så är du korkad på riktigt. Oavsett så är det synd om dig.
    Vissa saker måste jag (säg till om du vill ha en lista). Dock inte skriva om analsex på familjeliv. Men det roar mig att provocera såna som dig, så du kommer höra från mig igen om du svarar.
  • Anonym (LDA)
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-14 17:15:25 följande:

Vissa saker måste jag (säg till om du vill ha en lista). Dock inte skriva om analsex på familjeliv. Men det roar mig att provocera såna som dig, så du kommer höra från mig igen om du svarar.

Givetvis var det inom ämnet analsex som jag menade att du "måste ingenting", då det var det som diskuterades.

"Såna som mig"? Du menar en helt vanlig människa som reagerar när folk beter sig socialt inkompetent? Provocera på du, men ledsen att göra dig besviken, du är inte så viktig i mitt liv som du inbillar dig.

"Kommer höra från mig igen"? Var det ett hot eller? Ja jag utgår från att jag "kommer höra från dig igen", då vi diskuterar med varandra i ett diskussionsforum... Hepp!
  • Ordinär Man
    Anonym (analt:() skrev 2016-06-14 16:48:20 följande:

Analt är usch. Jag har alltid vart fixerad av det, och älskat när tjejer ställt upp på det. Sedan testade jag själv med en dildo och fyfan vad obehagligt det är. Det är jätteskönt att stoppa in snoppen där, men av respekt skall jag aldrig fråga efter det igen. För att ta emot är hemskt.. 

Jag har måttlig just att prova att suga kuk. Enligt din logik ska kvinnor inte få suga att mig?

För övrigt har du fel, för det är visst trevligt med en dildo i baken.
  • Anonym (aldrig)
    Anonym (LDA) skrev 2016-06-14 17:40:31 följande:
    Givetvis var det inom ämnet analsex som jag menade att du "måste ingenting", då det var det som diskuterades.

"Såna som mig"? Du menar en helt vanlig människa som reagerar när folk beter sig socialt inkompetent? Provocera på du, men ledsen att göra dig besviken, du är inte så viktig i mitt liv som du inbillar dig.

"Kommer höra från mig igen"? Var det ett hot eller? Ja jag utgår från att jag "kommer höra från dig igen", då vi diskuterar med varandra i ett diskussionsforum... Hepp!
    Isåfall är det "måste" som rör ändring av min ståndpunk när det gäller analsex i förhållande till population är ett av dom.
    /Tillräckligt vitktig för att ägna 7 rader. /Hot är för ikompetenta, och även om jag vore inkompetent vore ett hot på ett anonymt diskussionsförum tämligen menlöst.
  • Anonym (LDA)
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-14 18:53:53 följande:

Isåfall är det "måste" som rör ändring av min ståndpunk när det gäller analsex i förhållande till population är ett av dom.

/Tillräckligt vitktig för att ägna 7 rader. /Hot är för ikompetenta, och även om jag vore inkompetent vore ett hot på ett anonymt diskussionsförum tämligen menlöst.

Så du är både inkompetent och menlös alltså. Intressant...
  • Tom Araya

Har mycket analsex och är nöjd med det. Hade varit nöjd med mindre analsex också. Vi har rätt mycket sex överhuvudtaget och olika sex, så jag har inget att klaga på.

• Tusselina

Gick inte riktigt att rösta med alternativen som finns.

Är tjej. Har aldrig analt sex på mig så varken jag eller mina partners tänder på det.
    Däremot relativt ofta analt sex på en av mina partners (framförallt med strapon), mer sällan med en annan. 

• Anonym (Kasimja)

Inte riktigt tydliga alternativ. Om han har sin penis i mig vaginalt samtidigt som han fistar mig analt, hur räknas det då?

• vargveum
    Anonym (Kasimja) skrev 2016-06-14 21:54:35 följande:

Inte riktigt tydliga alternativ. Om han har sin penis i mig vaginalt samtidigt som han fistar mig analt, hur räknas det då?

Ja precis!
  • Anonym (aldrig)
    Anonym (LDA) skrev 2016-06-14 19:12:45 följande:
    Så du är både inkompetent och menlös alltså. Intressant...
    Misslyckat o barnsligt försök att säga något slagfärdigt. Träna mer, öva hjärnan och försök igen!
  • Anonym (LDA)
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-15 09:56:23 följande:
    Misslyckat o barnsligt försök att säga något slagfärdigt. Träna mer, öva hjärnan och försök igen!
    Vad du inte kopplade var att jag härmade din stil och sätt att föra diskussion, så applicera dina "råd" på dig själv istället.

Nu tänker jag lämna utrymme till de som faktiskt vill diskutera huvudämnet. Ta till dig min poäng istället, vilken var att du ska låta bli att avråda/uppmuntra folk till sådant som du faktiskt inte har med att göra. Du har inte med andra människors sexliv att göra, och just analsex är väldigt individuellt och bör varken uppmuntras eller avrådas så länge personen själv inte vill prova på alternativt inte mår bra av det.

Och som någon redan har påpekat, jordens (över)befolkning har inte det minsta med saken att göra. Det blev en absurd och irrelevant koppling som enbart blev märklig.
  • Anonym (aldrig)
    Anonym (LDA) skrev 2016-06-15 13:08:34 följande:
    Vad du inte kopplade var att jag härmade din stil och sätt att föra diskussion, så applicera dina "råd" på dig själv istället.

Nu tänker jag lämna utrymme till de som faktiskt vill diskutera huvudämnet. Ta till dig min poäng istället, vilken var att du ska låta bli att avråda/uppmuntra folk till sådant som du faktiskt inte har med att göra. Du har inte med andra människors sexliv att göra, och just analsex är väldigt individuellt och bör varken uppmuntras eller avrådas så länge personen själv inte vill prova på alternativt inte mår bra av det.

Och som någon redan har påpekat, jordens (över)befolkning har inte det minsta med saken att göra. Det blev en absurd och irrelevant koppling som enbart blev märklig.
    Tack för brandtalet! Alltjämt utan skärpa, träffsäkerhet eller ens relevans men roande i sina försök.
  • Anonym (Saknar)
    Anonym (SCB) skrev 2016-06-12 17:47:40 följande:

- Hur ofta har ni vaginalt respektive analt sex?

- Hur många gånger av 10 tillfällen har du vaginalt respektive analt sex?

- Vill du ha mer vaginalt eller analt sex?

Vaginalt: 3-4 ggr/vecka. Analt: aldrig längre.

10/10 vaginalt.

Vill ha (mer) analsex!

Förr hade vi analsex lite då och då, även på frugans initiativ. Men nuförtiden så släpper hon aldrig till röven. Säkert 5 år sedan det hände senast
Svar på tråden Vaginalt vs Analt