• Anonym (SCB)

Vaginalt vs Analt

- Hur ofta har ni vaginalt respektive analt sex?

- Hur många gånger av 10 tillfällen har du vaginalt respektive analt sex?

- Vill du ha mer vaginalt eller analt sex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vaginalt vs Analt
  • Anonym (aldrig)
    Smecker skrev 2016-06-12 19:17:51 följande:
    För att man tänder på det, tycker att det är skönt, njuter av det? Också.

Varför äter inte du din favoriträtt alla dagar i veckan, året runt? Eller har du kanske, hemska tanke, FLERA favoriträtter?
    Haha. Om det vid varje middagsbord stod uppdukat en talrik med scans varmkorv och ett glas coca-cola som ett alternativ, och en nyttig ekologisk hälsotalrik och ett glas vatten som andra alternativet, skulle jag varje dag välja det andra alternativet, ja :)
  • Smecker
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-12 22:56:40 följande:

Haha. Om det vid varje middagsbord stod uppdukat en talrik med scans varmkorv och ett glas coca-cola som ett alternativ, och en nyttig ekologisk hälsotalrik och ett glas vatten som andra alternativet, skulle jag varje dag välja det andra alternativet, ja :)

Jag antar att det är så livet ter sig om man endast har en enda favoriträtt. Och inte vågar stå för det.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (aldrig)
    Smecker skrev 2016-06-12 23:34:43 följande:
    Jag antar att det är så livet ter sig om man endast har en enda favoriträtt. Och inte vågar stå för det.
    Ja, jag tycker liksom inte det är ett svårt val att välja den nyttiga perfekta hälsotalriken. Varför ska jag välja scans varmkorv och cola?

En fitta är en fantastisk skapelse, perfekt skapad för att passa min kuk! Röven är helt perfekt skapad för att bajsa. Varför ska jag inte välja fittan att knulla alla dagar i veckan?

Så känner jag. Andra får känna som dom vill. Förresen är jag glad att så många gillar analsex. Det är för många människor på jorden!

Homosexualitet och analsex kan alltså bidra till att rädda världen! Så kör hårt!
  • fae
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-12 23:47:05 följande:

Förresen är jag glad att så många gillar analsex. Det är för många människor på jorden!

Homosexualitet och analsex kan alltså bidra till att rädda världen! Så kör hårt!

Mår du bra? Allt okej och så?
  • Anonym (aldrig)
    fae skrev 2016-06-12 23:50:15 följande:
    Mår du bra? Allt okej och så?
    Toppen. Själv?

Eller vill du med en undertexten till din fråga antyda att det inte finns för många människor på jorden? Eller att man kan bli gravid av analsex, eller samkönat sex?
  • fae
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-12 23:53:50 följande:

Toppen. Själv?

Eller vill du med en undertexten till din fråga antyda att det inte finns för många människor på jorden? Eller att man kan bli gravid av analsex, eller samkönat sex?

Fundera en stund. Maybe it'll come to you?
  • Anonym (påsatt)

Skulle vilja rösta på "Kille - mer vaginalt än analt (vill ha mer analt)" men frågan är dubbeltydig.
    Vill ha mycket mer analt i den bemärkelsen att jag vill bli påsatt i baken själv, av strapon, dildo eller fingrar av en mycket bestämd och experimentlysten fru, men det går visst inte.
    Dock har jag inget större behov av att sätta på frun i analen. För det ändamålet är fittan fantastisk.

• Anonym (aldrig)
    fae skrev 2016-06-12 23:57:09 följande:
    Fundera en stund. Maybe it'll come to you?
    Ok, nu har jag funderat och tror att du inte har någon åsikt om, eller intresse av populationsfrågor. Jag tror att du känner till biologi och hur man blir gravid. Jag tror du gillar analsex och känner dig kritiserad av att någon inte gillar det och förklarar varför han inte gör det och du därför kände att du ville försöka trycka till vederbörande, men inte kom på nåt bättre än en fantasilös liten sarkasm.
  • Celines Essence

Det är lite oklart vad som avses med analsex. Gäller det endast anala samlag? Om det gäller inslag av analsex i kombination med vaginalt sex(eller oralsex) blir det ganska ofta. Typ olika analleksaker i kombination med vaginalt eller oralt sex. Känns jättesvårt att tänka på hur ofta eftersom det är så oregelbundet. Har hittills bara haft rent analt samlag en gång och det kommer definitivt bli fler gånger.

Är väldigt nöjd att ha det som vi har det nu. Hur vi väljer att fortsätta får visa sig. Inget jag tänker på i siffror. Kanske har vi mer analsex framöver och är nöjda med det, eller så njuter vi mer av något annat.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (ont)

Känner inget alls behov av analsex och inte han heller. Vi funderade på det någon gång som unga och nykära men var inte tillräckligt intresserade.

Nu kan jag inte ha analsex heller, ska till läkaren för blödande hemorrojder som brustit idag, var en pöl med blod på golvet i morse och helt rött i toan. Haft problem i tolv år men de vägrar hittills att åtgärda kirurgiskt, livet är fantastiskt.

Eller så borde jag varit man, för alla jag hört om som fått sådana operationer är män. Men som kvinna ska man bara vara glad och tacksam för att man har fött ett barn eller nåt, skit samma om man har kronisk foglossning och en helt naturlig analplugg av bråck i tarmen som gör det till ett helvete att gå på toa vissa dar.

Har tre bråck ovanpå varandra som bildades medan jag var gravid, aldrig haft problem innan dess. Så ni som gillar analt, uppskatta det medan ni kan...

Svar på tråden Vaginalt vs Analt