• fae

Vaginalt vs Analt

Anonym (SCB) skrev 2016-06-12 17:47:40 följande:

- Hur ofta har ni vaginalt respektive analt sex?

- Hur många gånger av 10 tillfällen har du vaginalt respektive analt sex?

- Vill du ha mer vaginalt eller analt sex?

Första frågan blir rätt konstig. Menar du hur ofta under en viss tidsperiod? Hur ofta i snitt?

Nåja. Alltid kukifitta-sex. Nästan alltid kukiröv-sex. Säg 9 av 10.

Nej det är jättebra som det är.
  • fae
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-12 23:47:05 följande:

Förresen är jag glad att så många gillar analsex. Det är för många människor på jorden!

Homosexualitet och analsex kan alltså bidra till att rädda världen! Så kör hårt!

Mår du bra? Allt okej och så?
  • fae
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-12 23:53:50 följande:

Toppen. Själv?

Eller vill du med en undertexten till din fråga antyda att det inte finns för många människor på jorden? Eller att man kan bli gravid av analsex, eller samkönat sex?

Fundera en stund. Maybe it'll come to you?
  • fae
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-13 00:33:12 följande:
    Ok, nu har jag funderat och tror att du inte har någon åsikt om, eller intresse av populationsfrågor. Jag tror att du känner till biologi och hur man blir gravid. Jag tror du gillar analsex och känner dig kritiserad av att någon inte gillar det och förklarar varför han inte gör det och du därför kände att du ville försöka trycka till vederbörande, men inte kom på nåt bättre än en fantasilös liten sarkasm.
    Varför känner du dig "tilltryckt"? Jag föreställde mig att du själv skulle komma fram till felet i din tanke, men jag kan förstås förtydliga min egen. Analsex i heterosexuella (och bisexuella för den delen) relationer konkurrerar inte ut hederligt vaginalsex. Jag har väldigt svårt att se hur din förhoppning att personer som gillar analt på något sätt kommer att hjälpa till att rädda världen från överbefolkning. 
  • fae
    Anonym (aldrig) skrev 2016-06-13 18:52:21 följande:

Ditt resonemang förutsätter att män kan få obegränsat antal utlösningar kvinnor obegränsat antal ägglossningar, under en relation som varar för evigt och att kvinnor aldrig slutar vara fertila. Eftersom så inte är fallet, är det klart ett analknull ibland ersätter ett vaginalt knull och att analknullet i det fallet fungerade preventivt mot att bli gravid, och således till en liten men signifikant del minskar risken att just detta par får barn.

Dios mio
  • fae
    Anonym (analt:() skrev 2016-06-14 16:48:20 följande:

Analt är usch. Jag har alltid vart fixerad av det, och älskat när tjejer ställt upp på det. Sedan testade jag själv med en dildo och fyfan vad obehagligt det är. Det är jätteskönt att stoppa in snoppen där, men av respekt skall jag aldrig fråga efter det igen. För att ta emot är hemskt.. 

Tjejerna gillar det förmodligen, så se du bara till att stoppa upp den i sådana som vill så blir det bra.
  • fae
    Anonym (analt:() skrev 2016-06-14 16:48:20 följande:

Analt är usch. Jag har alltid vart fixerad av det, och älskat när tjejer ställt upp på det. Sedan testade jag själv med en dildo och fyfan vad obehagligt det är. Det är jätteskönt att stoppa in snoppen där, men av respekt skall jag aldrig fråga efter det igen. För att ta emot är hemskt.. 

Vidare är det stor skillnad i känsla mellan dildo och kuk. Har du provat kuk? Kanske du skulle gilla bättre.
Svar på tråden Vaginalt vs Analt