Vaginalt vs Analt
Känner inget alls behov av analsex och inte han heller. Vi funderade på det någon gång som unga och nykära men var inte tillräckligt intresserade.
Nu kan jag inte ha analsex heller, ska till läkaren för blödande hemorrojder som brustit idag, var en pöl med blod på golvet i morse och helt rött i toan. Haft problem i tolv år men de vägrar hittills att åtgärda kirurgiskt, livet är fantastiskt.
Eller så borde jag varit man, för alla jag hört om som fått sådana operationer är män. Men som kvinna ska man bara vara glad och tacksam för att man har fött ett barn eller nåt, skit samma om man har kronisk foglossning och en helt naturlig analplugg av bråck i tarmen som gör det till ett helvete att gå på toa vissa dar.
Har tre bråck ovanpå varandra som bildades medan jag var gravid, aldrig haft problem innan dess. Så ni som gillar analt, uppskatta det medan ni kan...
Ja det är märkligt det där att man inte tas på allvar bara för att man är gravid/har fött barn. Ibland måste man helt enkelt tjata och bli arg och envis för att få hjälp.
Önskar dig ett stort lycka till! Hoppas verkligen att du får hjälp mycket snart.