• Anonym (Sven Dom)

Hur djup är vaginan?

Pittens längd varierar ju stort enligt expertisen. 99% av männen ligger ju mellan 10 och 25 cm. En avsevärd variation!

Då borde ju även vaginan kunna visa på en liknande variation. Min leksak är 20cm och jag har upplevt dels att den varit för lång men också vid ett tillfälle; att den inte nått ända in( det har säkert skett flera ggr men dessa tjejer har väl varit för finkänsliga för att påpeka det).0

• Svar på tråden Hur djup är vaginan?
  • Mrs Okänd
    Anonym (Sven Dom) skrev 2016-06-17 07:13:35 följande:
    Det kan alltså röra sig om liknande variation som kukens.
    Ingen aning, det borde ju män veta bättre...=) Dock har jag läst att vaginan anpassar sig.
  • vargveum
    Tjärpapps skrev 2016-06-17 07:15:26 följande:

Ha ha

My under cover is destroyed

Been there done that! :)
  • Smastor

Undrar vad rekordet ligger på :D

• Anonym (Valen)

Hörde att blåvalens vagina är ca 5 meter djup och vansinnigt bred. Vissa på FL kommer nog upp i den kalibern men dom är nog i verkligheten ganska få. Många skriker efter stor kuk men när det väl ska lekas så gnäller dom över både grovlek och längd

• Smastor

Ja valfitta är ju inget man letar efter? Fast det är ju rätt praktiskt om man behöver förvara saker osv om det saknas fickor och väska..

• EnAnonumius
    Smastor skrev 2016-06-17 09:28:36 följande:
    Ja valfitta är ju inget man letar efter? Fast det är ju rätt praktiskt om man behöver förvara saker osv om det saknas fickor och väska..
    Tack.. Den kommentaren gjorde verkligen min morgon...  Skål
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • MammAmma

Det varierar från kvinna till kvinna, precis som penisstorleken varierar från man till man. Men sliddjupet är hos de flesta mellan 8 och 10 cm i oupphetsat tillstånd, slidan är veckad och därmed 'elastisk.' Vid upphetsning 'slätas den ut' och vidgas och kan därmed anpassa sig till penis storlek, till en gräns. Om jag minns rätt så fick vi lära oss att den kan 'töja' sig upp till ca 20 cm, men även där är det individuellt naturligtvis.

• Smastor
    MammAmma skrev 2016-06-17 11:22:52 följande:
    Det varierar från kvinna till kvinna, precis som penisstorleken varierar från man till man. Men sliddjupet är hos de flesta mellan 8 och 10 cm i oupphetsat tillstånd, slidan är veckad och därmed 'elastisk.' Vid upphetsning 'slätas den ut' och vidgas och kan därmed anpassa sig till penis storlek, till en gräns. Om jag minns rätt så fick vi lära oss att den kan 'töja' sig upp till ca 20 cm, men även där är det individuellt naturligtvis.

Låter som en rimlig förklaring... Tror du man kan lära den att bära packning och anpassa sig efter behov? ;)
  • MammAmma
    Smastor skrev 2016-06-17 11:25:19 följande:

Låter som en rimlig förklaring... Tror du man kan lära den att bära packning och anpassa sig efter behov? ;)

Knarkkurirer kan ju frakta runt en hel del där inne och med tanke på att många får plats med en hel näve, så jag ser inte varför det inte skulle gå :P Ger termen "prison wallet" en ny dimension
  • Smastor
    MammAmma skrev 2016-06-17 11:32:47 följande:
    Knarkkurirer kan ju frakta runt en hel del där inne och med tanke på att många får plats med en hel näve, så jag ser inte varför det inte skulle gå :P Ger termen "prison wallet" en ny dimension

Hahaha får ju ge er kvinnor att erat kön är något bättre. Men jag kan peta ner saker, hänga saker på den osv.. Trots att inte snorren är lika anpassningsbar :p
  • Anonym (Tjej32)

Ibland går kuk och dildos "i botten" så att säga, men när man fistas går halva armen ju in utan problem.. (Pojkvän m grova händer dessutom )

• Anonym (Valen)
    Anonym (Tjej32) skrev 2016-06-18 11:58:21 följande:

Ibland går kuk och dildos "i botten" så att säga, men när man fistas går halva armen ju in utan problem.. (Pojkvän m grova händer dessutom )

Haha vad i helvete
Svar på tråden Hur djup är vaginan?