Bim aug 2016
FyrAAAA skrev 2016-07-19 14:04:55 följande:
Ja ok! Vi har sagt att vi ger det ca ett år, egentligen vill jag helst före mars/april så nästa kommer senast dec-17, annars känner jag att vår yngsta nu hinner bli lite för stor, vill helst ha de riktigt tätt om det ska bli! Så kan det förbättra chanserna efter tre mån så är det ju bara att börja äta dem nu då tänker jag! Ska absolut börja! Tar man båda, eller bara en av de sorterna, som båda är gynnsamma för äggkvalité/ägglossning?
Jag ville ju bli gravid helst igår

Men ska försöka ta det lugnt året ut i alla fall. Blir det något i år så blir jag otroligt lycklig och tacksam! Men om inte, då blir det att söka hjälp. Jag fyller 37 i år, och sambon har inga barn... Mina barn är redan så pass stora, så för den sakens skull spelar det ingen roll. Ja, det är bara att börja äta nu på en gång, tänker jag! Har nyligen börjat intressera mig för kosttillskott, visst hade det varit bra om det kunde ge resultat direkt, men det tar ju tid för äggen att utvecklas med! Jag tar båda, det är olika sorts vitaminer. Gå in på Fertilitetsguiden, där står mycket fakta om olika tillskott, och hur de påverkar fertiliteten!