Bim aug 2016
Menskänningar kan ju vara gravidsymptom också ;)
Hej alla jag kunde inte hålla mig från att testa, räknade ut att BIM är ca 13-17 eftersom jag inte vet när ÄL var ( ÄL var sen och testerna visade olika) men kunde inte hålla mig från att testa idag, tog detta early-test och hade haft det i blåsan i 4h ( dock inte morgonurin). Men visst är det postivt va? Eller brukar dessa visa missvisande?
Hoppas // ivrig och otålig brud;) 
Oj dum tjej som tog fel :( Är ett ÄL-test så hmm.. Konstigt att de visar postivt:p
Nä min vän testade dag 1 fick plus, dag 2-5 - och dag 6 +. Super konstigt tyckte hon och var jätte orolig (var CB test alla gånger) men de gick vägen så tappa inte allt hopp!:)
Jag har endast kört med CB ägglossningstest för jag tyckte de va lättare så hade ingen aning om det:)
Alltså, näee!!!
Jag förstår ingenting!
Bim imorgon ELLER nästa fredag. Har kört med äl tester hela månaden, fått stegring på cd 15,16 och 17 och sen på cd 22 och 23, dock inte positivt utan svagt (lite starkare än det understa testet typ) däremellan helt blanka test. Tog ett i morse, det översta på bilden. Har inte fått så starkt någonsin. Och nu ikväll tog jag ett till, det understa.
Tänkte imorse att det är säkert mensen som är på gång, iom att man kan få utslag på äl test vid mens, eller att min cykel strular denna gången (vilket den gör för det mesta) så äl är jättesen.
Inte ett endaste spår av mens! Däremot massa äl flytningar och rejäl molvärk. Förstår inte alls hur min kropp fungerar just nu, vet varken när jag ska ha/om jag haft äl eller när jag ska ha bim. Någon mer som haft såhär struliga cykler?
Tycker ändå att jag har haft rätt så bra koll innan, även om jag haft långa och oregelbundna cykler, men detta är jättekonstigt... :/
Gjorde ett gravtest imorse men det var blankt :(
Hallå alla, tyvärr fick jag just min mens men jag håller tummarna för er andra!:) Och hoppas jag inte ser nån av er i oktober tråden !
Okej en konstig fråga.. Min mens började idag och brukar blöda rejält men nu har jag fått en blödning på knappt en halv normal tampong på ca 3h.. Finns hopp kvar eller ska jag ge upp ändå?:/
Nu drog mensen igång på riktigt.. Lycka till ni andra :)