• copycat

Bim aug 2016

Men gudars vad mycket autocorrect, hoppas ni fattar ändå:P

• copycat

Ser absolut på sista bilden! Vilka tester är det? Jag har använt stickor från billiga tester (förutom nu då) och jag har aldrig fått spökstreck på dom. När jag testat tidigt har strecket kommit efter utgången tid men efter nån dag har det blivit starkt inom tiden:)

Ememem skrev 2016-08-19 12:57:56 följande:

Haha, typ omöjligt att fota och känner mig officiellt lite knäpp men lägger upp bilderna här ändå. Nån kanske ser och kan bekräfta att jag i vart fall inte är inbillningssjuk ;)

• copycat

Billiga tester idag ÄL+9

Först blankt (tycker jag) efter utgången tid ser jag skuggan var strecket ska vara. Lika brett som kontrollstrecket. Kan ju vara just en skugga, och jag vet inte ens om man ser det på bild. Bilderna på FL blir ju kassa. Har aldrig fått spök eller torkstreck på billiga tester så jag kan ju inte låta bli att fundera...undra om jag klarar mig till måndag nu:)

Ser ni nåt på understa bilden? (Efter utgången tid)

• copycat
    GrönaDruvan skrev 2016-08-20 09:52:08 följande:

[quote=76898160][quote-nick]copycat skrev 2016-08-20 08:59:23 följande:[/quote-nick]Billiga tester idag ÄL+9

Först blankt (tycker jag) efter utgången tid ser jag skuggan var strecket ska vara. Lika brett som kontrollstrecket. Kan ju vara just en skugga, och jag vet inte ens om man ser det på bild. Bilderna på FL blir ju kassa. Har aldrig fått spök eller torkstreck på billiga tester så jag kan ju inte låta bli att fundera...undra om jag klarar mig till måndag nu:)

Ser ni nåt på understa bilden? (Efter utgången tid)

Ser nåt litet tycker jag, men frågan är om det är riktigt. Det återstår att se!

Förra månaden när jag testade med tester från testlagret fick jag samma. Första dagen helt vitt, sen 2 dagar efter fick jag svaga streck båda dagarna. Fast ena dagen var det ganska tydligt..väldigt svagt men brett.... Blev jäkligt besviken när det visade sig vara spökstreck eller torkstreck...kom inom rätt tid, men när jag sen gick och köpte digital stod det ej gravid och dagen efter kom mensen. Blev så besviken!!

Jag hoppas verkligen du får plus, men ta inte det strecket för allvarligt än, risken är att du blir lika besviken som jag blev..

Nä verkligen, jag drar inga växlar alls på det ännu, bara roligt att analysera:)
  • copycat
    Ememem skrev 2016-08-20 09:55:53 följande:
    Jag tycker faktiskt att jag ser en svag skugga :) spännande!

Mitt test var fortfarande väldigt svagt imorse men såg direkt att mitt kiss var alldeles för utspätt igen, är så jäkla kissnödig hela tiden och tittade på fotbollen så blev lite sent igår och inte så många timmar sömn. Försöker nu hålla mig fram till lunch, blir då sex timmar. Funderar på om jag ska våga testa ett digital?
    Jag tror digitala brukar behöva lite starkare streck innan det ger utslag. Sist fick jag svaga stickor men ändå synliga men "inte gravid" på digitala. 2-3 dar senare fick jag "gravid 1-2". Så om du tar digitalt och får negativt ska du inte bli för besviken, du kan fortfarande vara gravid bara att kameran i det digitala inte klassar ditt streck som nog starkt för att ge utslag. Jag hade väntat nån dag men fortsatt med stickor :P
  • copycat

Meeeeeen!!!! FANTASTISKT! Så stort stort grattis! Vilken lycka <3

Ememem skrev 2016-08-20 16:53:18 följande:

Tog ett digitalt :D

• copycat

ÄL+11 idag. Har dragit lite i bilden eftersom bilderna här på FL blir så kassa:/ Tycker mig ana nåt vilket jag även gjorde ÄL+9. Men det är ju låååångt ifrån tydligt. Ska ha mens idag (japp, kort lutealfas 11 dagar). Borde vänta till torsdag nu...ÄL+14.

Ser ni nåt?

• copycat
    Guffy78 skrev 2016-08-22 08:25:22 följande:
    Ser nåt jag med.. Men har det ökat i styrka sedan ÄL+9?
    Nädu det vetefan:/ iofs, den bilden jag la upp ÄL+9 var ju efter utgången tid och idag var det inom tiden. Så det som syns syntes ju snabbare. Men vad det är vet jag inte:/ med dottern plussade jag ju svagt ÄL+14 så jag vet inte om jag kanske är en sån som inte plussar så himla tidigt. Men jag tycker ju att det är nåt där, och mensen ska komma idag men inget ännu. Tror jag struntar i att testa imorgon och försöker hålla mig till onsdag torsdag...
  • copycat

Ohh spännandeeee! Ska försöka hålla mig och testa först ons/Tors :D

Periksson90 skrev 2016-08-22 08:54:40 följande:

Jag tycker att jag ser något! :)

Svar på tråden Bim aug 2016