Deni81 skrev 2016-08-26 19:27:50 följande:
Har du testat fler gånger? Fått mer streck? Hoppas så himla mycket för dig! Vet hur det känns att vänta lääääänge. Är på 16:e försöket själv :-/ Men det är bara att hoppas och hoppas! Har ingen pms heller, men annars inget direkt symtom. Testar imorgon på BIM-3. Är livrädd! Kan ju vara neg för att det är för tidigt, så jag vet inte ens varför jag ska testa
Testade i morse negativt som inte har fått något streck än så antingen är det falskt eller så plussar jag efter BIM istället. Drömde att jag var gravid inatt och var helt snurrig i huvudet och trodde jag var gravid när jag vakna haha. I wish.. Hoppas för din skull också att det tagit sig denna gång, det är så sjukt jobbigt att vänta månad efter månad..Var ju kul första tre månaderna, trodde ju aldrig att jag inte skulle va gravid efter sommaren. Det positiva är att Maj är min dröm månad att få barn i och även Juni, Juli, Augusti. Så det är iallafall bra månader framöver tycker jag :) Egentligen spelar de inte så stor roll men gillar tanken på ett vår eller sommarbarn. Får tänka lite så för att hitta något positivt i det hela. Åh..hoppas så det tagit sig. Lever på att jag inte fått några mens-symptom och håller tummarna för att det stannar så. Är också livrädd! Vill bara slappna av någonting, vi förtjänar det!