Abort
Jag har heller ingen att vända mig till. Alla mina vänner gillar inte personen ifråga och vi skulle brutit sedan länge. Funderar på att ringa någon akutlinje eller något för mår absolut inte bra i denna situation.
Jag har heller ingen att vända mig till. Alla mina vänner gillar inte personen ifråga och vi skulle brutit sedan länge. Funderar på att ringa någon akutlinje eller något för mår absolut inte bra i denna situation.
Det har de nog men köernar enorma. På de stora sjukhusen skulle det ta en vecka att ens få telefontid (att de ringer upp och bokar in en). Eftersom jag råkade missa pga satt i möte så var det bara att ställa sig i kön igen. Bokade privat och då får jag vänta 8 dagar på första besöket vilket är nästa vecka. Då bara för att göra ul. Hon sa att om jag vill kan jag få medicin för avstannande då också om allt är okej. Jag vet inte om jag klarar det psykiska runt en medicinsk. Jag är uppfostrad med bilden av att man absolut inte gör abort så det här tar emot väldigt mycket men inser att jag måste komma över det.