Inlägg från: Satelliten |Visa alla inlägg
  • Satelliten

Bädda barnvagn?

Hej Fröken W!

Jag väntar mitt första barn i oktober, blev nyfiken på din checklista vill du dela med dig?
    Känner mig lite lost generellt vad man ska ordna med.

• Satelliten
    Fröken W skrev 2016-07-04 08:23:23 följande:
    Kan absolut dela med mig av den. Är inte hemma just nu men kan fixa senare under dagen. Påminn mig ifall jag glömmer.
    Vad gulligt av dig!! <3
  • Satelliten
    Fröken W skrev 2016-07-04 08:23:23 följande:
    Kan absolut dela med mig av den. Är inte hemma just nu men kan fixa senare under dagen. Påminn mig ifall jag glömmer.
    Ingen stress, gör det när du har tid över :)
  • Satelliten
    Fröken W skrev 2016-07-04 10:53:19 följande:
    Tror dock att det kanske är lite mer överskådligt och lättläst om jag kan skicka som en bifogad fil. Skicka din mailadress i PM, om du inte vill skriva den direkt här, så skickar jag om nån timme.
    Vad du är snäll! Jag kunde inte skicka PM till dig, det står att din presentation är privat - kan du prova om det går skicka pm till mig så kan jag svara med mi mailadress kanske?
  • Satelliten
    Ellonbellon skrev 2016-07-07 11:51:42 följande:

Han kunde nog sova där till omkring 6 månader. Vi var bortresta 5-6 månader, men före det sov han i alla fall där. Rådet är att inte ha dem i denna efter att de kan sätta sig upp själva.

Bra tips! Jag har hela tiden tänkt att det är bedside crib som jag skulle vilja ha, för att få närheten utan att bebis sover i sängen, men man kanske borde ha både och?

Jag blir nyfiken på er resa, reste ni omkring eller bodde ni på något annat ställe?
    Vissa tar ju en del av föräldraledigheten på något skönt ställe utomlands, det tycker jag alltid har verkat härligt.
Svar på tråden Bädda barnvagn?