Inlägg från: Anonym (ss) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ss)

Hur ofta byter du BH

varje dag givetvis, man blir faktiskt svettig även om man själv inte tycker det. När jag tar av mig bh:n på kvällen luktar den av min deodorant mest men den luktar även "använd", så nej byte varje dag precis som med trosor. 

• Anonym (ss)
    Anonym (ss) skrev 2016-07-06 16:41:18 följande:

varje dag givetvis, man blir faktiskt svettig även om man själv inte tycker det. När jag tar av mig bh:n på kvällen luktar den av min deodorant mest men den luktar även "använd", så nej byte varje dag precis som med trosor. 

tillägger, efter att ha läst vad andra skrivit, att jag svettas inte alls speciellt mkt, det är inte så att det luktar direkt illa, men som sagt, det luktar "använt".
    Men ärligt, tjejer, nog blir ni svettiga under bysten?, Eller har ni så små bröst att det är mest platt och därför inte blir nåt svett där? Jag har B-kupa så varken stort eller smått, och inte hängbröst heller, men ändå blir det lite varmt och svettigt under den nedre bh-kanten. Om ni som använder samma bh flera dagar luktar på er bh innan ni sätter på den nästa dag, tror jag nog det kommer kännas lite i alla fall, även om ni inte svettas mkt. 
Svar på tråden Hur ofta byter du BH