Hur ofta byter du BH
Min sambo gör detta i snitt en gång i veckan, och hävdar att detta är normalt.
Eftersom jag är man har jag ingen aning, men är det inte lite som att ha på sig samma t-shirt en vecka?
Min sambo gör detta i snitt en gång i veckan, och hävdar att detta är normalt.
Eftersom jag är man har jag ingen aning, men är det inte lite som att ha på sig samma t-shirt en vecka?
jag byter bh varje dag. Eftersom det mest är en vana, vet faktiskt inte själv hur ofta "man bör" byta. Två gånger i veckan minst skulle jag tippa på? pga bröstsvett och att armhålorna e nära tyget vid sidan osv. Men allas kroppar e olika, hon behöver kanske inte byta så ofta, därför hon inte gör det :)
1-2 ggr i veckan. (Fast då har jag ofta en mjukisbh på helgen) På sommaren blir det ofta minst två byten.
Varannan dag. Om jag blivit svettig varje.
1-2 ggr/vecka. Eftersom jag inte svettas mycket känns det onödigt att kasta en bh i tvättkorgen som fortfarande luktar nytvättad.
Jag "avverkar" 1 bh i veckan, eller två om det är skitvarmt. Eller ingen om jag går utan bh, eller binder.
Typ en gång i veckan i snitt.
Typ varannan, ibland varje dag. Alla plagg som sitter direkt mot "utsatta ställen" bör väl bytas rätt ofta enligt mig.
Varje dag. Den måste matcha tröjan/toppen och trosorna som självklart också byts minst 1 ggr per dag.
Jag brukar avverka en hudfärgad och en svart på en vecka. Hur många dagar av varje beror på övrig klädsel. Sen särskilda träningsbh för gymmet såklart.
Lägger till jag förstås har särskilda sport bh för träning. Tränar oftast varje dag så tränings kläder går åt som fan. :)