Redcat skrev 2016-08-24 19:46:22 följande:
Hej alla underbara människor har inte vart här inne på familjeliv sen jag gjorde mitt första ivf försök i april, som inte tog sig. Va tvungen att vänta tills augusti så jag vart lite deppig eftersom hela våran procedur tog nästan ett år för oss att ens börja med ivf, vet inte om de är vanligt men de va väldigt krävande för mig att allt gick så sakta..
Gjorde en insättning med ett fryst ägg nu i augusti och ska ta test i morgon, men min sambo kunde inte hålla sig (hadde bmi i måndags) eftersom mensen inte märkts av över huvudtaget. Så han övertala mig att ta ett test idag på eftermiddagen så jag höll mig i 3 timmar och jag fick ett plus! jag är så glad och så chockad att jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag har bara fått plus en gång i mitt liv innan (fick missfall 2 dagar efter). jag började gråta när jag såg resultatet, jag han inte ens starta tidtagaruret på mobilen innan plusset lös stark, min sambo trodde att något hade gått fel eftersom jag kom ut ur badrummet stor bölande hahah
Grattis!!!!!!
Jag har officielltestdag imorgon.
Tog ju digitalt CB och fick gravid 1-2.
Så jag tar ett lika imorgon!!
Hoppas då på gravid 2-4, så utvecklingen gått åt rätt håll!
Det är nervöst.