• Silmation

IVF Augusti 2016

Hej alla!
    Efter - på första försöket startar jag ett nytt forum inför försök nr2.
    Kommer förhoppningsvis bli frysförsök nr 1 när läkarna är tillbaka från semestern i Augusti.
    Har en hemlig grupp på Facebook med just nu 40 underbara medlemmar som delar med sig av sina resor och stöttar varandra.
    Maila till ivfswe@gmail.com om du är intresserad av att vara med.
    Mvh Silmation

• Svar på tråden IVF Augusti 2016
  • FruHolmli

Jag hänger såklart på augusti 2016 efter misslyckat Färskt ET i maj.

Vi gör vårat 1:a FET i augusti med en 6 dagars blastis.
    Börjar med ägglossningsstickor 1:a veckan i augusti och hoppas på återföring ostimulerad cykel i 2:a veckan däromkring.

Vi går i Falun.

Jag är med i gruppen redan ????

• Marre22

Jag hänger också gärna på!

Jag har mailat om att få gå med i gruppen.

Efter vårt första misslyckade IVF försök så satsar vi på att någon av våra frysisar vill bli vår lycka när kliniken öppnar!

Vi går i Falun.

• KattenH81

Vi gör troligen FET nr 2 i augusti efter ett första misslyckat där mensen kom igår.

Har en dotter från ET i april/maj -13 och de frysta embryona kommer från samma försök. Gruppen på fb låter intressant!

• Emmet1976

Hej

Jag påbörjar mitt tredje IVF-försök i början av augusti, runt 4-5:e. Kör på IVF-kliniken S:t Görans i Tokholm. Fostimon 450 är min nya dos.

• Silmation
    miamarina84 skrev 2016-07-07 19:24:50 följande:

Ni har kommit en ivf längre än mig. Men ör de ok att haka på er resa? :)

Absolut <3
  • Silmation
    FruHolmli skrev 2016-07-06 12:32:47 följande:

Jag hänger såklart på augusti 2016 efter misslyckat Färskt ET i maj.

Vi gör vårat 1:a FET i augusti med en 6 dagars blastis.
    Börjar med ägglossningsstickor 1:a veckan i augusti och hoppas på återföring ostimulerad cykel i 2:a veckan däromkring.

Vi går i Falun.

Jag är med i gruppen redan ????

Hejja FruHolmli!<3 nu håller vi alla tummar för att Augusti är vår månad<3<3
    Härligt att du är medlem i vår fina fina grupp!<3
  • Silmation
    Marre22 skrev 2016-07-06 12:52:03 följande:

Jag hänger också gärna på!

Jag har mailat om att få gå med i gruppen.

Efter vårt första misslyckade IVF försök så satsar vi på att någon av våra frysisar vill bli vår lycka när kliniken öppnar!

Vi går i Falun.

Hej Marre22! Jag har läst ditt mail och återkommer till dig och ni andra som har mailat till ivfswe@gmail.com imorgon <3
  • Silmation
    KattenH81 skrev 2016-07-06 22:46:59 följande:

Vi gör troligen FET nr 2 i augusti efter ett första misslyckat där mensen kom igår.

Har en dotter från ET i april/maj -13 och de frysta embryona kommer från samma försök. Gruppen på fb låter intressant!

Hej KattenH81! Tråkigt med misslyckat men försök njut av sommaren så gott det går så tar vi nya tag tillsammans i Augusti<3 Kul att du är intresserad av gruppen. Maila till ivfswe@gmail.com om du vill veta mer. :)
  • miamarina84

Vi var i juni på vårt första ivf möte på sahlgrenska så nu inväntar vi äggplock i oktober :) vill bara att det ska bli oktober. Men får se det positivt att nu har vi några månader på oss att lyckas ;)

Svar på tråden IVF Augusti 2016