Inlägg från: Deceree1 |Visa alla inlägg
  • Deceree1

Tandsten hos hund?

Tycker det kan vara bra att vara i god tid till undersökningen. Mycket kan hända innan. Det räcker med att du spiller ut ett glas mjölk precis innan så blir du försenad. Planering är bra. Jag tror att man betalar efteråt eftersom det kan tillkomma saker som veterinären kommer att göra på din hund. Jag brukar passa på att be dem klippa klor när jag ändå är där på nåt annat ärende. Jag avundas er som kan borsta ränderna på er hund. Min schäfer skulle aldrig gå med på det. Det räcker med att jag håller fram en tandborste så grinar hon upp sig och runkar på näsan och visar tänderna. Skulle önska att det gick..

• Deceree1

[quote=76773171][quote-nick]Deceree1 skrev 2016-07-06 10:54:11 följande:[/quote-nick]Tycker det kan vara bra att vara i god tid till undersökningen. Mycket kan hända innan. Det räcker med att du spiller ut ett glas mjölk precis innan så blir du försenad. Planering är bra. Jag tror att man betalar efteråt eftersom det kan tillkomma saker som veterinären kommer att göra på din hund. Jag brukar passa på att be dem klippa klor när jag ändå är där på nåt annat ärende. Jag avundas er som kan borsta ränderna på er hund. Min schäfer skulle aldrig gå med på det. Det räcker med att jag håller fram en tandborste så grinar hon upp sig och runkar på näsan och visar tänderna. Skulle önska att det gick..[/

O gud förlåt. det blev fel. Rynka på näsan skulle det stå. Inte runkar...........

Svar på tråden Tandsten hos hund?