• ems86

Kön enligt NUB/skall-teori

Hej på er!
    Var på RUL för två veckor sedan och efter att BM uttryckt sig väldigt osäkert ang könet letade jag upp KUB bilderna och försökte mig på lite NUB-teori. Vad tror ni som har lite koll? Har BM rätt som vrål-gissade på en tös? :)

• Svar på tråden Kön enligt NUB/skall-teori
  • pricken85

Hej!

Jag var på kubtest för en dryg vecka sedan och var då i vecka 12+4 och fick då denna ultraljudsbild med mig. Är så otroligt nyfiken på kön och försöker kolla efter detta nub-teorin. Men verkar som alla har en "nubbe" som pekar lite uppåt eller rakt fram? Vårans lilla pekar nedåt. Vad betyder det? någon vänlig skäl som kan hjälpa och tolka? :)

Tacksam för svar :)

• Any80
    pricken85 skrev 2017-01-23 14:43:28 följande:

Hej!

Jag var på kubtest för en dryg vecka sedan och var då i vecka 12+4 och fick då denna ultraljudsbild med mig. Är så otroligt nyfiken på kön och försöker kolla efter detta nub-teorin. Men verkar som alla har en "nubbe" som pekar lite uppåt eller rakt fram? Vårans lilla pekar nedåt. Vad betyder det? någon vänlig skäl som kan hjälpa och tolka? :)

Tacksam för svar :)

Tror det e flicka
  • Vet hur det känns
    Sesmar skrev 2017-01-23 16:52:27 följande:

Kan nån gissa på min Kub bild? Den är från idag 12+4

jag tror flicka. runt fint huvud. . känslan säger tjej :) vad tror du om min?
  • Sesmar
    Vet hur det känns skrev 2017-01-23 17:01:56 följande:

vad tror ni om min? 13+ kan någon se något?

Jag skulle gissa om flicka på skull teori...runt huvudform
Svar på tråden Kön enligt NUB/skall-teori