BF mars 2017, Göteborg
Hej! Plussade igår och väntar mitt andra barn i mars 2017. Bor i Göteborg och är 28 år. Några andra där ute som precis plussat och vill hålla kontakten?
Hej! Plussade igår och väntar mitt andra barn i mars 2017. Bor i Göteborg och är 28 år. Några andra där ute som precis plussat och vill hålla kontakten?
Nyplussad här! :) bör vara i vecka 4+6 idag. Har också ett missfall i minnet så försöker ha lite is i magen. Är 23 och bor i Johanneberg. Är gärna med i blivande facebookgruppen om allt går vägen!
Nej RUL är gratis för alla, så det behöver du inte betala om du går där. Bara extra ultraljud som kostar.
Tänkte bara säga att några som är med i bf mars 2017 Facebook-gruppen har skapat en för bf mars gbg
så ni får gå med där när ni känner er redo!
Hej,
Plussade i fredags, 4+2 nu, första barnet ????
Är oxå 30 år och bor i Gbg.
Har fundering ang dom tidiga UL, vi pratar lite om det här hemma, kan det påverka fostret negativt?
Grattis alla! ????
Hej,
Plussade i fredags, 4+2 nu, första barnet ????
Är oxå 30 år och bor i Gbg.
Har fundering ang dom tidiga UL, vi pratar lite om det här hemma, kan det påverka fostret negativt?
Grattis alla! ????
Hej
Jag är 34 år, bor i västra gbg. Har två barn sedan tidigare om 3 resp 1,5 år. Plussade häromdagen. Blev sjukt överraskad men glad! :)
201405 Hur hittar man Fb-grupperna? Jag har sökt men inte hittat. Måste man bli inbjuden?
Hej alla! Jag plussade för två dagar sedan, är i v 4+5 enl app. Är 26 år och bor i Torslanda :) jag ska gå på torslanda mvc tänkte jag men har skickat till barnmorskegruppen om att göra tidigt ultraljud där. För man kan väl göra det även om man inte ska gå där annars?
Hej
Jag är 34 år, bor i västra gbg. Har två barn sedan tidigare om 3 resp 1,5 år. Plussade häromdagen. Blev sjukt överraskad men glad! :)
201405 Hur hittar man Fb-grupperna? Jag har sökt men inte hittat. Måste man bli inbjuden?
Hej alla! Jag plussade för två dagar sedan, är i v 4+5 enl app. Är 26 år och bor i Torslanda :) jag ska gå på torslanda mvc tänkte jag men har skickat till barnmorskegruppen om att göra tidigt ultraljud där. För man kan väl göra det även om man inte ska gå där annars?
Hej!
Efter över 2års försök är jag gravid!
Enligt egna beräkningar är jag idag i vecka 7.
Känner svullna ömma bröst, illamående morgon
Och kväll, molande mensvärk till och från.. Nojig
För missfall, vilket jag inte borde vara då jag aldrig
tidigare haft det.. men ändå.
Man hinner tänka mycket..
Har barn sedan tidigare som är 7 år nu
Så för min del blir det som att "börja om
på nytt"!
Bor i Jönköping.