BF mars 2017, Göteborg
Hej! Plussade igår och väntar mitt andra barn i mars 2017. Bor i Göteborg och är 28 år. Några andra där ute som precis plussat och vill hålla kontakten?
Hej! Plussade igår och väntar mitt andra barn i mars 2017. Bor i Göteborg och är 28 år. Några andra där ute som precis plussat och vill hålla kontakten?
När alla passerat 12 veckor kanske vi kan skapa en Facebook-grupp? Är lättare att skriva och följa med i konversationerna där. Hur mår ni alla? Ni som har barn sedan tidigare hur gamla är era andra barn?
När alla passerat 12 veckor kanske vi kan skapa en Facebook-grupp? Är lättare att skriva och följa med i konversationerna där. Hur mår ni alla? Ni som har barn sedan tidigare hur gamla är era andra barn?
[quote=76789867][quote-nick]yezzo skrev 2016-07-11 19:18:12 följande:[/quote-nick]När alla passerat 12 veckor kanske vi kan skapa en Facebook-grupp? Är lättare att skriva och följa med i konversationerna där. Hur mår ni alla? Ni som har barn sedan tidigare hur gamla är era andra barn?[/quote
Det tycker jag låter asbra!! :)
Det låter smart! :)
Jag har väldigt ömma och tunga bröst, lite molvärk från och till, väldigt trött och svullen på kvällarna och lite svängit humör
Någon här som har erfarenhet av barnmorskegruppen i Göteborg förresten? Jag ska gå där, främst för tillgängligheten och att du får göra tidigt ultraljud om du vill. Redan bokat iom det är semestertider så ville va säker på att jag fick så snart som möjligt, så har vul den 5/8 och inskrivning den 10/8 Hoppas tiden går fort!!
Tycker också att det låter som en bra ide :)
Jag mår oförskämt bra, nästan så jag börjar tveka på om jag faktiskt är gravid... Men lite molvärk har jag nog om jag känner efter, och ömma+tunga bröst har jag med. Om allt står rätt till så har jag inget emot att må såhär resterande av tiden :)
Gällande barnmorskegruppen så har jag också skrivit in mig där. Har fått tid för tidigt UL 9/8 och inskrivning 22/8. Jag har så svårt att komma från jobbet nu i semestertider så därför det blir så långt mellan UL och inskrivning. Ska gå till en som heter Annika.
Jag gick där förra gången, superbra! Vi ska inte gå där denna gången men jag ska göra tidigt ultraljud i alla fall den 11/8.
Hej!
Efter över 2års försök är jag gravid!
Enligt egna beräkningar är jag idag i vecka 7.
Känner svullna ömma bröst, illamående morgon
Och kväll, molande mensvärk till och från.. Nojig
För missfall, vilket jag inte borde vara då jag aldrig
tidigare haft det.. men ändå.
Man hinner tänka mycket..
Har barn sedan tidigare som är 7 år nu
Så för min del blir det som att "börja om
på nytt"!
Bor i Jönköping.
Vad skönt att höra!! :D men man måste betala rul va? Det är det enda jag tycker verkar dåligt :( för det är väl gratis om du går hos vanliga mvc?