• Tiiffany

Nya tag efter missfall

Jag fick missfall v6 i början på november 2015, inget plus sedan dess :( 

jag har gjort utredning men allt ser bra ut. Förstår inte varför det inte tar sig....

• Tiiffany
    Isadora91 skrev 2016-07-17 08:46:53 följande:
    Va tråkigt.. Skönt att allt såg bra ut! Fast ibland önskar man att det är något enkelt fel som "ta dom hör tabletterna så kommer det att gå" men tyvärr så hittar de inte alltid något.. Jag testade Apotekets kosttillskott som heter "kvinna" de va bra för fertilitet :)
    Tyvärr två MF men jag fick plus iallafall! Äter du något tillskott nu?

Hej!

Dem åt jag också. Idag äter jag kosttillskott Gravid från apoteket. Där finns ju alla vitaminer man behöver :)

• Tiiffany
    Isadora91 skrev 2016-07-18 23:56:18 följande:
    Ja det gör jag oxå nu för jag gick över på dem när jag blev gravid första gången, även fast de blev MF så fortsatte jag. Tänker lika som dig där att där finns ju allt man ska behöva ;) Har du kolla på din ÄL? Är det snart eller väntar du på BIM?
    Denna månad verkade jag inte ha ägglossning för jag fick aldrig någon smilegubbe på testet. Frågan är ifall det beror på att jag åt letrozol i 5 dagar utan att ta sprutan för ägglossning då sophiahemmet har stängt. Efter mitt missfall i november så fick jag inför varje mens en konstig pulserande smärta långt ner på vänster sida. Igår började det kraftigt och jag försökte känna efter varifrån det kommer. Jag kände som en liten knöl långt ner  på vänster sida. Undrar ifall dem missat något, börjar bli orolig 
    :/ Dem gjorde en vaginal operation på mig och kunde inte hitta något som dem behöver ta bort. Undra om en titthålsoperation hade kunnat visa annat. 
Svar på tråden Nya tag efter missfall